موزیک ویدیوی «قرار دل» منتشر می‌شود/ حضور در دو جشنواره خارجی

نسترن ابوالحسن‌زاده قوچانی سرپرست گروه موسیقی بانوان «هرای» در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره اجراهای اخیر این گروه گفت: شب یلدا مهمان صنعت کاشی و سرامیک در شهر یزد بودیم و در هتل ارگ جدید این شهر به اجرا پرداختیم. در این مراسم هماهنگی‌هایی شکل گرفت تا با علی، محمد و محمدرضا محمدی فرزندان استاد جمال و استاد کمال محمدی از هنرمندان و نوازندگان تیتراژ مجموعه تلویزیونی «پایتخت»، موزیک ویدیویی را به صورت مشترک تولید کنیم.

وی افزود: این موزیک ویدیو «قرار دل» نام دارد و با موسیقی مازندرانی آغاز می‌شود و به موسیقی کرمانجی و موسیقی کردهای شمال خراسان ختم می‌شود. این اثر در مجموعه «کهندژ» روستای رادکان در خراسان رضوی که مجموعه‌ای تاریخی و گردشگری است، ضبط شده است و به‌زودی منتشر خواهد شد.

سرپرست گروه موسیقی بانوان «هرای» در ادامه بیان کرد: فروردین امسال برای حضور در جشنواره موسیقی در جمهوری آذربایجان به شهر باکو سفر می‌کنیم، برای شرکت در این جشنواره که اول تا ششم فروردین‌ماه برگزار می‌شود، نسخه‌ای از کارمان را دو ماه پیش ارسال کرده‌ایم که پذیرفته شده است و در حال رایزنی برای حضور اعضا در این جشنواره هستیم.

ابوالحسن‌زاده قوچانی در پایان گفتگو درباره سایر اجراهای این گروه موسیقی گفت: خردادماه سال آینده نیز برای شرکت در جشنواره موسیقی فولکلور کشور مغولستان دعوت شده‌ایم، این جشنواره موسیقی، در جهان معتبر است زیرا شرکت‌کننده‌های زیادی از سایر کشورها در این جشنواره حضور دارند، ما نیز با این کشور توسط ندا مرادی مدیر روابط عمومی گروه، رایزنی‌هایی انجام داده‌ایم و نمونه‌ای از کارهایمان را برای آنها ارسال کرده‌ایم که این آثار از طرف جشنواره پذیرفته شده است و به این ترتیب ما نیز در این جشنواره حضور خواهیم داشت.

ریحانه علی محمدی

انتهای پیام/