اسامی برگزیدگان پنجمین جشنواره اسباب‌بازی ۱۱ دی اعلام می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۳

اسامی برگزیدگان پنجمین جشنواره اسباب‌بازی ۱۱ دی اعلام می شود

برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، روز چهارشنبه 11 دی معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، روز چهارشنبه ۱۱ دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی می‌شوند.

برگزیدگان بخش‌های ثبت طرح اسباب‌بازی و مجوز تولید اسباب‌بازی و همچنین بخش عروسک‌ها در آیینی با حضور مسئولان کانون ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز ۱۱ دی در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش‌ها معرفی می‌شوند.

در این جشنواره، ۲۷۶ اثر برای کسب مجوز تولید و ۵۱۱ طرح دربازه زمانی ابتدای سال ۹۷ تا آذر سال ۹۸ در شورای نظارت بر اسباب‌بازی ثبت شده و تعداد ۱۲۸ اثر با اعلام فراخوان جشنواره ثبت‌نام کرده‌ بودند.

از برنامه‌های روز پنجمِ پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، کارگاه «برندسازی، بازاریابی و فنون فروش موفق صنعت اسباب‌‌بازی» است که با حضور بهنام زنگی، علیرضا احمدیان و سیدبدرالدین احمدی صبح از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن یک کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

جمع آوری عروسک های اهدایی مردم برای کودکان مناطق محروم و بیمارستان ها

همچنین یکی دیگر از رویدادهای این جشنواره جمع آوری اسباب بازی های اهدایی مردم برای مناطق محروم است. گروه هنر و سلامت در پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، اقدام به جمع‌آوری اسباب‌بازی های اهدایی مردم برای کودکان مناطق محروم و تجهیز اتاق بازی بیمارستان‌ها و مراکز بهزیستی کرده است.

مراسم شادیپیمایی عروسک‌ها از دیگر برنامه های روز چهارشنبه این جشنواره است که ساعت ۱۳ برگزار خواهد شد.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است