«قصه‌ آلبالو پلو» و «ماجراهای خانواده پپر» تجدید چاپ شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵

«قصه‌ آلبالو پلو» و «ماجراهای خانواده پپر» تجدید چاپ شد

رمان های «قصه آلبالو پلو» و «ماجراهای خانواده پپر» در انتشارات قدیانی به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، رمان «قصه آلبالو پلو» اثر «زهرا حیدری» در نوبت چاپ سوم روانه‌‌ بازار کتاب شد.

قصه آلبالو پلو داستان یک درخت آلبالوی پربار است که در حیاط یک خانه قدیمی سال های طولانی  زندگی می کند. صاحب های این خانه نسل هاست که هر سال  با میوه های این درخت نذری می دهند و  آلبالوها هر سال شاهد ماجراهای جدیدی هستند.

در بخشی از کتاب آمده است:

«فرنگیس خانم، سال ها بود که نذر آلبالو پلو داشت. آن سال هم که آلبالوها رسیدند و گوشتی و آبدار شدند، تلفن کرد به بچه ها و عروس ها و دامادها که وقت نذر آلبالو پلو رسیده جمع شوید….صد، صد و پنجاه تا آلبالو مانده بودند روی درخت که همین جور بر و بر توی حیاط را نگاه می کردند….»

موسسه انتشارات قدیانی، رمان «قصه آلبالو پلو» اثر زهرا حیدری را در نوبت چاپ سوم در تیراژ ۱۱۰۰ نسخه با قیمت ۹۰۰۰ تومان روانه بازار کتاب کرد.

همچنین انتشارات قدیانی رمان «ماجراهای خانواده پپر»  اثر مارگارت سیدنی با ترجمه‌‌ پرستو عوض‌زاد را نیز به چاپ سوم رسانده است.

زندگی خانم پپر و پنج فرزندش، بن، پالی، جوئل، دیوی و فرنسی به سختی اما با خوشی و لحظاتی گرم و پر مهر می‌گذشت. خانم پپر مشتاقانه خیاطی می‌کند تا نیاز‌های خانواده‌اش را تامین کند و بچه‌ها که به مادرشان عشق می‌ورزند نیز هرطور که بتوانند به او کمک می‌کنند. با وجود تمام مشکلات، آنها خانواده‌ شادی هستند. اما زمانی که خطری هر یک از آنها را تهدید می‌کند، پسری کوچک باید تصمیمی بزرگ بگیرد، اینکه چگونه می‌تواند از وقوع حادثه جلوگیری کند.

انتشارات قدیانی این رمان را برای سومین بار با تیراژ ۵۵۰ نسخه و به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده‌ است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است