«آنچارتد» در حال از دست دادن یک کارگردان دیگر است | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
بنا بر اخبار رسیده از عوامل ساخت؛

«آنچارتد» در حال از دست دادن یک کارگردان دیگر است

به نظر می‌رسد پروژه «آنچارتد» به علت مشکلات زمان‌بندی ستاره خود، در حال از دست دادن تراویس نایت، کارگردان کار است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، با توجه گفته‌های منابع آگاه به نظر می‌رسد پروژه ساخت اقتباس سینمایی بازی ویدیویی «آنچارتد» در حال از دست دادن دیگر کارگردان خود یعنی تراویس نایت است.

چنانچه این اخبار تایید شود نام تراویس نایت در کنار افرادی چون شان لوی کارگردان سریال «اتفاقات عجیب» و دن تراچتنبرگ سازنده تریلر «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» قرار می‌گیرد که پیش از این از ساخت پروژه «آنچارتد» کناره گرفته‌اند.

منابع آگاه مقصر این ماجرا را ناهماهنگی‌های زمانی می‌دانند. ستاره این اثر یعنی تام هالند می‌بایست در «مرد عنکبوتی» سونی نیز نقش‌افرینی کند؛ فیلمی که اکرانش برای ۱۶ جولای ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده و این بدین معناست که «آنچارتد» باید تولید خود را به تاریخی بعد از ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ که پیش از این تعیین شده است موکول کند و تراویس نایت از این شرایط جدید راضی نیست.

داستان این اثر همچون تمام نسخه‌های بازی «آنچارتد» درباره جوینده گنجی به نام نیتن دریک است که با همکاری دوستانش ویکتور سالیوان و چارلی کاتر که بعدا به آن‌ها می‌پیوندد، به دنبال گنج‌های باستانی و افسانه‌ای در سراسر جهان می‌گردند. در این اثر تام هالند نقش نیتن دریک را دارد و مارک والبرگ کاراکتر سالیوان را بازی می‌کند.

آخرین نسخه از این بازی ویدیویی با نام «آنچارتد: عاقبت یک دزد» در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم پلی‌استیشن۴ منتشر شد و با فروش ۱۵ میلیون نسخه‌ای، عنوان پرفروش‌ترین قسمت این مجموعه را از آن خود کرد.

تراویس نایت، انیماتور،‌ فیلمساز و تهیه‌کننده ۴۶ ساله آمریکایی است. او با «بامبلبی»(۲۰۱۸) که اسپین‌افی از سری فیلم‌های «تبدیل‌شوندگان» بود، اولین تجربه کارگردانی خود را از سر گذراند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است