امسال فقط در «عنکبوت» بازی کرده‌ام/ بازیگری باید در ذات و جان انسان باشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴
شیرین یزدان‌بخش در گفتگو با صبا:

امسال فقط در «عنکبوت» بازی کرده‌ام/ بازیگری باید در ذات و جان انسان باشد

شیرین یزدان‌بخش می گوید بازیگری باید در جان انسان باشد در نتیجه اگر شخصی به این حرفه علاقه مند باشد و در ذاتش هم بازیگری باشد موفق خواهد شد.

شیرین یزدان‌بخش بازیگر سینما درباره فعالیت های سینمایی خود و حضورش در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: من در سال ۱۳۹۸ فقط در فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی به ایفای نقش پرداختم که همکاری با ایرج زاد واقعا خوب و دلپذیر بود.

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان باید راه را برای جوانان باز کنند، بیان کرد: جوانان باید تجربه کسب و فعالیت خود را بیشتر کنند تا بتوانند در عرصه بازیگری موفق شوند.

یزدان‌بخش افزود: جوانان باید با عشق و علاقه در حوزه بازیگری فعالیت کنند تا ماندگار شوند زیرا کاری که همراه با علاقه نباشد ماندگار نخواهد شد. البته حضور پیشکسوتان لازم و ضروری است ولی باید شرایطی فراهم شود تا جوانان بتوانند بیشتر کار کنند.

بازیگر فیلم «جدایی نادر از سیمین» با اشاره به اینکه علاقه زیادی به بازیگری دارد، تاکید کرد: من ۳۲ سال کارمند بودم و حدود ۱۰ سال بازیگری کردم و فقط به دلیل علاقه به این حرفه به فعالیتم ادامه می دهم.

وی در پایان گفت: بازیگری باید در ذات و جان انسان باشد در نتیجه اگر شخصی به این حرفه علاقه مند باشد و در ذاتش هم بازیگری باشد به طور یقین موفق خواهد شد.

«عنکبوت» روایت زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت آسیب‌ شناسی و نقد نگاه تند است.

محسن تنابنده و ساره بیات بازیگران اصلی فیلم هستند و شیرین یزدان‌بخش و فرید سجادی حسینی هم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم برای حضور در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر فرم پر کرده است.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است