مردم با رادیو نمایش قهر کرده‌اند/ کارگردانی متنی درباره یک شهید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸
نازنین مهیمنی در گفتگو با صبا:

مردم با رادیو نمایش قهر کرده‌اند/ کارگردانی متنی درباره یک شهید

نازنین مهیمنی گوینده، کارگردان و بازیگر نمایش‌های رادیویی از اوضاع رادیو نمایش و کارهای اخیرش می‌گوید.

نازنین مهیمنی بازیگر نمایش رادیویی «از این رو به اون رو» به کارگردانی مهدی طهماسبی که هر شب ساعت ۲۰ از رادیو نمایش پخش می شود، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره این نمایش رادیویی گفت: «از این رو به اون رو» در ۱۴ قسمت آماده شده است و من در این نمایش نقش دختر خانواده را دارم که در طول داستان درگیر جریانات برادرش می‌شود و این موضوع تا آخرین قسمت ادامه دارد.

مهیمنی درباره دیگر فعالیت‌هایش در رادیو نمایش توضیح داد: گوینده برنامه دیگری به اسم «صبحی زیبا» هستم که هر روز ساعت ۶:۳۰ تا ۷ صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود و در حال حاضر متن جدیدی درباره زندگی یکی از شهدا خوانده‌ام که قرار است کارگردانی آن را بر عهده بگیرم.

بازیگر نمایش‌های رادیویی درباره قشر مخاطبان و دربرگیری رادیو نمایش در بین مردم عنوان کرد: هر کدام از کانال‌های رادیو مخاطبان خاص خود را دارند، رادیو نمایش نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از دانشجویان نمایش، علاقه‌مندان به نویسندگی و بازیگری رادیو نمایش را دنبال می‌کنند. همچنین افراد عام نیز مانند راننده‌های تاکسی مخاطبان رادیو نمایش هستند. زیرا مردم به دنبال داستان و تخیل هستند و ما باید تلاش کنیم تا تعداد شنوندگان بیشتر شود.

وی افزود: بسیاری از مردم با رادیو نمایش قهر کرده‌اند که شاید نمایش‌ها باب میلشان نیست و برایشان تکراری شده است .البته قبل‌تر نیز رادیو نمایش امکانات دیگری داشت مانند اینکه فیلم‌های سینمایی را برای نابینایان گویا می‌کردیم. اما متاسفانه این بخش حذف شد و نابینایان ما هم از این امکانات در رادیو نمایش محروم شدند. امیدوارم که رادیو نمایش به روزهای طلایی خودش بازگردد و به تعداد شنوندگانش روز به روز افزوده‌ شود.

مهیمنی در پاسخ به این سوال که آیا صوتی کردن کتاب‌ها توانسته تاثیری بر مشتاق شدن مخاطبان و آشنا شدن نسل جوان‌تر با رادیو نمایش داشته باشد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه ما در عصر سرعت هستیم، در نتیجه افرادی که تمایل به کتاب خواندن دارند اما به دلیل مشغله‌های کاری فرصت مطالعه نمی‌کنند، این کتاب‌های صوتی می‌تواند کمکشان کند. امیدوارم در رادیو نمایش تنوعی ایجاد شود و تنها یک قشر خاص را به دنبال خود نکشانیم و این امکان به وجود آید که نظر همه را جلب کنیم.

مهیمنی در پایان درباره دیگر برنامه‌هایش در رادیو اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌های «عصر صبا» را به صورت زنده و «صبا چی میگه» را در رادیو صبا اجرا می‌کنم.

«از این رو به اون رو» به کارگردانی مهدی طهماسبی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری علی حاجی نوروزی و مجید آیینه و تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده است.

نوید نوروزی، میرطاهر مظلومی، عباس محبی، فریبا متخصص، شیرین سپهراد، بیوک میرزایی، صفا آقاجانی، نورالدین جوادیان، مونا صفی، اسماعیل بختیاری، عباس توفیقی و حمید یزدانی ابیانه از دیگر بازیگران سریال «از این رو به اون رو» هستند.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است