«عروس سرخ» به تهران هم می رسد/ بازی در تله‌فیلم «متین بانو» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
بابک نوری در گفتگو با صبا:

«عروس سرخ» به تهران هم می رسد/ بازی در تله‌فیلم «متین بانو»

بابک نوری از اجرای تئاتر «عروس سرخ» به کارگردانی فرشید تمری در تهران و شهرهای دیگر خبر داد.

بابک نوری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا درباره تئاتر «عروس سرخ» که مشغول ایفای نقش در آن است گفت: تئاتر «عروس سرخ» به کارگردانی فرشید تمری از ۲۶ آذر ماه سال جاری در سالن ایثار هتل ثامن مشهد در حال اجرا و قرار است این اجرا تا پایان دی ماه سال جاری ادامه داشته باشد و من به عنوان بازیگر با این گروه همکاری می کنم.

نوری با اشاره به اینکه داستان تئاتر «عروس سرخ» تاریخی است، بیان کرد: موضوع این تئاتر درباره نقش سردار عوض‌خان جلالی و همسرش تحفه‌گل در شهر فیروزه نیشابور در دوران ناصرالدین شاه است و این اجرا با یک مجلس عروسی آغاز می‌شود و بخشی از این اجرا به قیام این سردار خراسانی اختصاص دارد.

وی درباره بازیگران این تئاتر تاکید کرد: کاوه خداشناس، بهار ارجمند، فاطمه بختیاری، امید سعیدی، محسن میرزازاده و….بازیگران این تئاتر هستند و محسن میرزازاده خواننده در این اجرا حضور دارد.

این بازیگر با اشاره به اینکه تئاتر «عروس سرخ» اثری متفاوت است، خاطرنشان کرد: به نظر من این تئاتر، نمایشی حرفه ای است که ده ها بازیگر فرم در کنار بازیگران اصلی در داستانی عاشقانه قرار دارند و تاکنون این اجرا با استقبال مخاطبان همراه بوده و قرار است این تئاتر در تهران و شهرهای دیگر نیز اجرا شود.

وی در پایان گفت: همچنین در تله فیلم «متین بانو» به تهیه کنندگی حسن دهقان و کارگردانی محمد رسولی بازی کرده ام که این تله فیلم به زودی پخش می شود. تله فیلم «متین بانو» داستانی بومی از وقایع اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است که در بستری تاریخی اتفاق می‌افتد. این اثر در دل خود نگاهی هم به صنعت فرش قزوین به عنوان صنعت بومی استان، حمایت از کالای ایرانی، مقابله با استعمار و رویداد‌های تاریخی در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی دارد.

تله فیلم «متین بانو» به تهیه کنندگی حسن دهقان و کارگردانی محمد رسولی به مدت ۹۰ دقیقه در شبکه قزوین تولید شده است.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است