تجلیل از فعالان حوزه اسباب‌بازی/ برنامه‌های سومین روز جشنواره اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹

تجلیل از فعالان حوزه اسباب‌بازی/ برنامه‌های سومین روز جشنواره اعلام شد

دو نشست تخصصی، یک کارگاه آموزشی و آیین تقدیر از پیشکسوتان و فعالان صنعت اسباب‌بازی در سومین روز از جشنواره ملی اسباب‌بازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سومین روز جشنواره ملی اسباب‌بازی با برگزاری نشست تخصصی «صنایع خلاق فرهنگی و بازی‌های بوم ساخت ایرانی» با حضور سیدرضا حسینی‌لاهیجی طراح صنعتی و مبتکر طراح ایرانی و طیبه عزت‌اللهی عضو انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در سالن کنفرانس یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «عروسک سازی، تن‌پوش‌‌ها و هویت‌سازی ایرانی» با حضور بیتا بهرامی مدرس دانشگاه، طراح پارچه و لباس، لیلا کفاش‌زاده پژوهشگر سازمان میراث فرهنگی و فعال حوزه عروسک و فاطمه علی‌میرزایی کارشناس پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی – فرهنگی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن کنفرانس یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

دومین نشست «هم اندیشی عروسک‌سازان» با حضور لیلا کفاش‌زاده پژوهش‌گر سازمان میراث فرهنگی و فعال حوزه عروسک، ویدا ملکی رییس دبیرخانه شورای نظات بر اسباب‌بازی، آزاده بیات داور چهارمین و پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، افسانه احسانی احیا کننده عروسک‌های بومی و نیلوفر جلیلوند طراح و عروسک‌ساز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن کنفرانس یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

آیین تقدیر از پیشکسوتان و فعالان صنعت اسباب‌بازی نیز در همین روز از ساعت ۱۹ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

در این مراسم از سه پیشکسوت، چهار فعال و سه نهاد حوزه اسباب‌بازی تقدیر خواهد شد و از ساعت ۱۶ تا ۱۸ از تازه‌های تولید اسباب‌بازی در نمایشگاه تخصصی رونمایی خواهد شد.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است