«عصر خودمونی» به «استودیو هشت» تغییر نام داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵

«عصر خودمونی» به «استودیو هشت» تغییر نام داد

برنامه زنده عصرگاهی رادیو نمایش از «عصر خودمونی» به «استودیو هشت» تغییر نام داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ساجد قدوسیان تهیه کننده این هفته برنامه رادیویی «استودیو هشت» با اشاره به اینکه برنامه زنده عصرگاهی رادیو نمایش از «عصر خودمونی» به «استودیو هشت» تغییر نام داده است، گفت: شکل این برنامه تغییر کرده است به این صورت که به یک برنامه تعاملی با مخاطبان تبدیل شده است و این مخاطبان هستند که برنامه را جلو می برند.

وی افزود: ما برای هر روز متنی را در فضای مجازی بارگذاری می کنیم که مخاطبان آن را اجرا می کنند سپس اجرای مخاطبان به رأی گیری گذاشته می شود و کارهای برگزیده را هر روز در برنامه پخش می کنیم.

قدوسیان تأکید کرد: این هفته به بحث جذابیت های ایران اعم از جذابیت های جغرافیایی و تاریخی  و ایران دوستی می پردازیم و مونولوگ ها نیز در همین راستا است که روز چهارشنبه که روز پرستار است متنی متناسب با روز پرستار را منتشر می کنیم.

«استودیو هشت» این هفته به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان، گویندگی معصومه روح بخش و محمدرضا لبیب، نویسندگی سارا آقا محمدی و با هنرمندی حمید پارسا، الهام حاجی نژاد، مصطفا خدایگان و باران سیدی تا روز چهارشنبه ساعت ۱۸ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است