پوستر نمایش «سقوط در کوه مورگان» رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۳

پوستر نمایش «سقوط در کوه مورگان» رونمایی شد

پوستر نمایش «سقوط در کوه مورگان» نوشته آرتور میلر به کارگردانی منیژه محامدی با طراحی امسن جعفری رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، پوستر نمایش «سقوط در کوه مورگان» به نویسندگی آرتور میلر با ترجمه‌ منیژه محامدی و مریم غیورزاده و به کارگردانی منیژه محامدی با طراحی امسن جعفری رونمایی شد.

این طراح گرافیست درباره این پوستر توضیح داد: آن چه پسامدِ ایده‌پردازی و طراحی پوستر نمایش «سقوط در کوه مورگان» بود ـ فارغ از فراز و نشیب‌های پیش‌ آمده برای طرح نخست که مقبول طبع تئاترشهر نیفتاد و بالطبع کنار گذاشته شد! ـ استفاده از اِلمان‌های کمیک و فضاسازی فانتزی است. طراحی کاراکترهای هایپررئال در چیدمانِ یک صفحه از کتابی مصور (Comic Book) که در نهایت آنچه ماند انفجاری است که عنوان نمایش در آن جای گرفته است. آن‌هم براساس رخداد محوری داستان که به انفجاری خانوادگی می‌ماند و با توجه به زوایای نامکشوفِ «لایمن» (شخصیت اصلی) که چندوجهی و پنهان‌کار است از کادر پوستر بیرون زد. استفاده از رنگ‌های گرم در طراحی تاکید بر فضای کمدی نمایش و جلبِ نظر بیننده است.

امسن جعفری طراح گرافیک در پایان اظهار کرد:به‌ هر روی دو واژه‌  فاخر و فرهیخته و استفاده‌ مبهم از آن سال‌هاست بلای جان هنر این کشور شده است و هر آنچه در آن نگنجد ابتذال خوانده می‌شود. پرسش اینجاست که آرتور میلر (شخصیت و آثارش) با معیارهای گُنگ فرهیختگی ما همخوان است یا نه؟!.

محمد نادری، آیلار نوشهری، مهوش افشارپناه، نسترن پیکانو، فرناز رهنما، محمد اسکندری، نسترن باقرزاده بازیگران این اثر نمایشی هستند.

از دیگر عوامل می توان به سپیده سپهری دستیار کارگردان، مریم غیورزاده مدیر اجرا، ارشام مودبیان مدیر تولید، امیرحسین دوانی طراح صحنه، مریم غیورزاده طراح لباس، رضا خضرائی طراح نور، افسانه قلی زاده طراح گریم، امسن جعفری طراح تیزر – آنتراکت استودیو، ارشام مودبیان و کیارش اعتمادسیفی موسیقی، سارا حدادی مشاور رسانه ای و تبلیغات – youstudio ، ایلیا شمس حامی مجازی – تئاتر بازها، شیرین جهانزاده عکاس، زهرا نصیر دستیار لباس و علیرضا ملک محمودی دستیار صحنه اشاره کرد.

«سقوط در کوه مورگان» با کارگردانی منیژه محامدی از ۴ دی ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است و بلیت فروشی این نمایش هم اکنون در سامانه ی تیوال برای علاقه مندان آغاز شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است