امیدوارم جایزه ویژه «عباسعلی حداد» ماندگار شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۵
دبیر اجرایی جشنواره آسوریک:

امیدوارم جایزه ویژه «عباسعلی حداد» ماندگار شود

رییس انجمن سینمای جوانان زاهدان ابراز امیدواری کرد که جایزه ویژه «عباسعلی حداد» با نقش عشاق سینما در تمام ایران ماندگار شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، مازیار مشتاق گوهری رییس انجمن سینمای جوانان زاهدان و دبیر اجرایی شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- آسوریک در پیامی عنوان کرد: امیدوارم جایزه ویژه عباسعلی حداد با نقش عشاق سینما در تمام ایران ماندگار شود.

در  پیام مشتاق گوهری آمده است: «عباسعلی حداد به کمک جمعی از دوستان هنری‌اش و با همراهی علی شهری توانست در سال ۱۳۶۴ دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در زاهدان را راه‌اندازی کنند. عباسعلی حداد جوان در کنار هنرمندان دیگر انجمن در زاهدان توانست ظرف مدت چند سال دفتر زاهدان را به رتبه کشوری برساند و تولیدات گسترده و با کیفیتی در این دفتر بوجود بیاورند.

از آثار عباسعلی حداد می توان به نویسندگی فیلم‌هایی چون پرواز در آب، گاندو ، بدوار و میرزا اشاره کرد. عباسعلی حداد تا آخرین روزهای زندگی دست از همراهی با سینمای کوتاه نکشید و نمادی از عشق به سینما بود. وی پس از تحمل یک دوره بیماری سخت در حالی که تنها ۴۸ سال سن داشت، دار فانی را وداع گفت.

امسال و در پی برگزاری جشنواره منطقه ای آسوریک در زاهدان تصمیم گرفتیم تا با نام عباسعلی حداد یادکردی از عشق بی پایان او به سینما داشته باشیم، باشد که این جایزه ویژه ماندگار شود با نقش عشاق سینما در تمام ایران»

شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «آسوریک» از تاریخ ۹ تا ۱۲ دی ماه سال ۱۳۹۸ به مدت چهار روز در استان سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان با حضور استان‌های ( خراسان شمالی، سمنان، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، تهران و سیستان و بلوچستان) توسط انجمن سینمای جوانان ایران دفتر زاهدان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است