گاف کابینه دولت انگلستان آدرس سلبریتی‌ها را لو داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۰

گاف کابینه دولت انگلستان آدرس سلبریتی‌ها را لو داد

بر اثر یک اشتباه جدی در هنگام انتشار فهرست دریافت‌کنندگان نشان افتخار بریتانیا، آدرس خانه این افراد در اینترنت پخش شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، مقامات دولتی بریتانیا بابت اشتباه پیش آمده در انتشار اسم و آدرس بیش از ۱۰۰۰ نفر از دریافت‌کنندگان نشان افتخار سال نوی میلادی ملکه بریتانیا عذرخواهی کردند.

در این لیست بلند بالا نام کارگردانان مطرح و برنده جایزه اسکار، سیاستمداران بلندپایه و دیپلمات‌ها، ورزشکاران مشهور و افراد تاثیرگذار در منصب‌های دفاعی و امنیتی بریتانیا وجود دارد.

این مشخصات لو رفته اواخر روز جمعه ۲۷ دسامبر، به مدت یک ساعت همراه با اعلام خبر دریافت‌کنندگان نشان افتخار سال جدید از سوی دفتر کابینه در فضای مجازی منتشر شد.

دفتر کابینه دولت انگلستان در بیانیه‌ای که بعد از این ماجرا منتشر کرد گفت: این اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن برداشته شد. ما از تمام کسانی که تحت تاثیر این اشتباه قرار گرفته‌اند عذرخواهی می‌کنیم و به دنبال یافتن علت وقوع آن هستیم.

دفتر کابینه دولت انگلستان لیست افراد دریافت کننده نشان افتخار بریتانیا را ۲ بار در سال، یکی در روزهای منتهی به جشن سال نوی میلادی و یک بار در ماه جون به مناسب تولد ملکه الیزابت دوم، منتشر می‌کند. نشان افتخار بریتانیا به افراد تاثیرگذار این کشور و به خاطر تجلیل از عمل شجاعانه، خدمت و شایستگی آنان اهدا می‌شود.

در میان دریافت‌کنندگان امسال این عنوان افتخاری، افرادی چون سم مندس کارگردان فیلم جنگی‌حماسی «۱۹۱۷»، استیون نایت کارگردان مجموعه درام و جنایی «پیکی بلایندرز»، التون جان خواننده پرآوازه انگلیسی و الیویا نیوتن جان بازیگر و خواننده برنده ۴ جایزه گرمی حضور دارند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است