رونمایی از پوستر نمایشی که با حضور تماشاگران اجرا می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶

رونمایی از پوستر نمایشی که با حضور تماشاگران اجرا می‌شود

پوستر تئاتر «پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز آب‌های سرد و معتدل اقیانوس اطلس» به طراحی میثم خاوری رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی تئاتر، پوستر نمایش «پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز آب‌های سرد و معتدل اقیانوس اطلس» به نویسندگی پویا پیرحسینلو و کارگردانی سیما شیبانی با طراحی میثم خاوری رونمایی شد.

این نمایش یک نمایش تعاملی است که در سال ۱۳۹۵ در مرکز مطالعات قشقایی برای هفت شب روی صحنه رفت.

همچنین این تئاتر در سی‌ و پنچمین جشنواره تئاتر فجر کاندیدای جایزه متن و کارگردانی بخش دیگر‌گونه‌ها (آلترناتیو) شده بود.

در این نمایش ۳۰ شخصیت مختلف حضور دارند که ۲۴ نفر آن را تماشاگران تشکیل می‌دهند و هرکدام قبل از شروع نمایش نقش خود را انتخاب و بلیت مربوط به آن نقش را خریداری کرده‌اند.

تماشاگران بر اساس نقشی که انتخاب می‌کنند، یک پاسپورت دریافت کرده که در آن هویت‌ جدیدشان مشخص و توضیحاتی درباره شخصیت، پیشینه زندگی و همچنین اشخاصی که باید با آن‌ها در طول اجرا در ارتباط باشند، مشخص شده است.

در طول اجرا بر اساس حرف‌ها، تعامل و واکنش‌های این افراد، نمایش ممکن است در بیش از ۱۵ مسیر مختلف حرکت کند. مسیرهایی که می‌تواند برای نمایش پایان‌های متفاوتی را ایجاد کند.

علاوه بر این ۳۰ نفر، سایر تماشاگران، یا افرادی که علاقه‌مند به تعامل در اثر نباشند، می‌توانند درخواست پناهندگی بدهند.

آن‌ها به جای پاسپورت، برگه موقت دریافت می‌کنند و در بخش متفاوتی از سالن نمایش خواهند نشست. این افراد ناظر جهان نمایشی هستند و تعاملی با اثر ندارند.

عوامل این تئاتر عبارتند از نویسنده پویا پیرحسینلو، کارگردان سیما شیبانی، تهیه‌کننده سیدمحمدمهدی حسینی‌پارسا، مدیرتولید مهران جلیلوند، برنامه‌ریز آتینا عباسی، منشی صحنه آتینا عباسی و امیرحسین توسلیان، اتاق فرمان کیمیا زراعتی، گرافیست میثم خاوری، ویدیو مپینگ آرمان مقدم و هانی حسینی (simiya group)، طراح نور مصطفی اسفندیاری، انتخاب موزیک کیان حسین، مشاوره صحنه امید اکبری، دیجیتال مارکتینگ طیبه رسول‌زاده، مشاور رسانه زینب لک، ساخت تیزر یحیی گلنسایی، تدوین مصاحبه‌ها یحیی گلنسایی، تدوین مستند محمدرضا مهرزاد، ارتباطات سازمانی ستاره احمدی و میعاد فیروزی، مصاحبه با مهاجرین ثمین زاهدی، پویا پیرحسینلو، مهدخت مولایی، سیما شیبانی.

‌بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از یحیی گلنسایی، مهدخت مولایی، نفیسه زارع، کیوان ساکت‌اف، داود پژمان‌فر، معصومه بیگی.

پیش فروش بلیت‌های این تئاتر از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه مورخ ۸ دی‌ماه روی سایت تیوال آغاز می‌شود.

تئاتر «پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز آب‌های سرد و معتدل اقیانوس اطلس» از ۱۵ دی‌ماه در تماشاخانه سپند به نشانی تهران خیابان کریمخان، خیابان عضدی، خیابان سپند هر شب ساعت ۱۹ روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است