مدیر اجرایی جشنواره تئاتر ثمر حکم گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۰

مدیر اجرایی جشنواره تئاتر ثمر حکم گرفت

در نخستین نشست خبری نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر، حامد شفیع‌خواه به عنوان مدیر اجرایی این جشنواره منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر، در نشست خبری نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر رضا دادویی طی حکمی حامد شفیع‌خواه را به عنوان مدیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد.
در ابتدای این جلسه محمدرضا ژیان موسس و رییس جشنواره به بیان تاریخچه و آمار و استقبال دوره‌‌های قبلی جشنواره پرداخت و اینکه طی این سال‌ها بدون هیچ کمک مالی ارگان دولتی و خصوصی این جشنواره توانسته محبوبیت خودش را بین هنرجویان و دانشجویان تئاتر باز کند و تنها سرمایه ثمر همین محبوبیت است و ابراز امیدواری کرد در این دوره با توجه به حضور رضا دادویی به عنوان دبیر، جشنواره امسال حرفه‌ای تر از سال‌های گذشته به کار خود ادامه دهد.
در ادامه نشست رضا دادویی به بیان مسایل درباره اهداف و برنامه‌ریزی های نهمین دوره جشنواره تئاتر ثمر پرداخت و ضمن تشکر از حضور گروه‌ها در این نشست، خواهان تعاملی هر چه بیشتر میان شرکت‌کنندگان و دبیرخانه شد.
وی که اشاره‌ای نیز به حمایت نکردن نهادها و سازمان‌ها کرد، تنها راهکار موفقیت چنین جشنواره‌هایی را برقراری گفتگو میان اهالی هنر دانست.
در بخش بعدی، حکم مدیریت اجرایی جشنواره به حامد شفیع خواه از طرف دبیر جشنواره تقدیم شد. شفیع خواه نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور گروه اجرایی، تولید محور بودن جشنواره ثمر را از نقاط قوت چنین جشنواره‌ای در قیاس با جشنواره فجر دانست.
حامد شفیع خواه مدرس، کارگردان و بازیگر تئاتر است و سابقه دبیری جشنواره‌های نمایش‌های بی کلام، پودس، بدن و بیان، و استعدادیابی را در پرونده اجرایی خود دارد.
بخش پایانی جلسه نیز به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌ریزی و امکانات و شرایط پیش روی جشنواره و طریقه بازبینی آثار گذشت و خبرنگاران و شرکت‌کنندگان سوالات خود را درباره این موارد مطرح کردند.
نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر از ۹ تا ۱۸ اسفندماه سال جاری در عمارت نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است