«صبح به وقت فرهنگ» سراغ سواد و بی‌سوادی رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲

«صبح به وقت فرهنگ» سراغ سواد و بی‌سوادی رفت

برنامه رادیویی «صبح به وقت فرهنگ» روز یکشنبه 8 دی‌ماه به موضوع تعریف سواد و اهمیت آن در روابط اجتماعی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، برنامه رادیویی «صبح به وقت فرهنگ» رادیو فرهنگ فردا یکشنبه ۸ دی ماه در روز ملی سوادآموزی به اهمیت سواد و تعریف آن در عصر حاضر و به اینکه امروز بی‌سواد چه کسی است و سواد چه نقشی در روابط اجتماعی دارد، می‌پردازد.

شاید پیشترها سواد تنها دانستن خواندن و نوشتن بود اما امروزه سواد آموزی جنبه های بیشتری را در برمی گیرد. شروع یک رابطه، آسان‌تر از مسیری است که باید برای حفظ آن طی کنیم، چراکه بعد از هر دوستی و رابطه مشکل‌ها یکی پس از دیگری قد علم می‌کنند و این شما هستید که با توجه به حد و اندازه سواد اجتماعی‌تان قدرت‌تان برای حفظ رابطه را به نمایش می‌گذارید.

مشکلات روابط اجتماعی ارتباط مستقیم با سطح سواد اجتماعی افراد دارد. اینکه منبع یادگیری سواد اجتماعی چیست و در صورت نبود این نوع از سواد چه مشکلاتی گریبان روابط اجتماعی را می‌گیرد؟ پرسش‌هایی هستند که در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» روز یکشنبه ۸ دی ماه پاسخ داده می‌شود.

برنامه «صبح به وقت فرهنگ» کاری از گروه فرهنگ و جامعه است که هر روز صبح ساعت ۶:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است