فیلمبرداری «عروس خوانده» به بهار موکول شد/ نگارش یک فیلمنامه | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۴
اصغر یوسفی نژاد در گفتگو با صبا:

فیلمبرداری «عروس خوانده» به بهار موکول شد/ نگارش یک فیلمنامه

اصغر یوسفی نژاد از ساخت فیلم «عروس خوانده» در بهار سال آینده خبر داد.

اصغر یوسفی نژاد نویسنده و کارگردان سینما که قصد داشت فیلم «عروس خانواده» را بسازد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: به دلیل شرایط فصلی، ساخت فیلم «عروس خوانده» به تعویق افتاد و قرار است این فیلم اواخر بهار و اوایل تابستان سال آینده ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه مقدمات تولید فیلم متوقف شده است، بیان کرد: مکان فیلم «عروس خوانده» ثابت و زمان آن هم به صورت پیوسته است. بخشی از این فیلم به کارهای قبلی من شباهت دارد ولی تمام تلاش خود را هم می کنم تا از خیلی جهات با فیلم های قبلی ما متفاوت باشد.

کارگردان فیلم تحسین شده «اِو» با اشاره به اینکه موضوع فیلم «عروس خوانده» درباره مراسم خاص عقد و عروسی است، تاکید کرد: فیلمنامه توسط خودم نوشته شده و هنوز تهیه کننده این فیلم به صورت قطعی انتخاب نشده است و به محض قطعی شدن اطلاع رسانی می شود.

یوسفی نژاد با اشاره به اینکه تا حدودی مجوزها و مقدمات کار فراهم شده است، خاطرنشان کرد: رایزنی های اولیه انجام شده است و انتخاب بازیگران هم تا حدودی انجام شده است، البته چون ساخت فیلم نیازمند زمان بندی خاص است باید سال آینده و نزدیک فصل بهار به صورت قطعی با بازیگران صحبت شود.

کارگردان فیلم «باران رویاها را نمی شوید» در پایان گفت: بعد از ساخت فیلم «عروس خوانده» کار دیگرم را شروع می کنم که فیلمنامه آن در مراحل اولیه قرار دارد ولی در حال حاضر پیگیر کارهای «عروس خوانده» هستم تا همزمان با شروع فصل بهار فیلمبرداری آن آغاز شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است