مرگ سومین شاکی کوین اسپیسی/ نویسنده نروژی خودکشی کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷

مرگ سومین شاکی کوین اسپیسی/ نویسنده نروژی خودکشی کرد

آری بِن نویسنده نروژی که به کوین اسپیسی اتهام کار غیراخلاقی در جریان مراسم نوبل زده بود در 47 سالگی خودکشی کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، آری بِن (Ari Behn) نویسنده نروژی و شوهر سابق شاهدخت نروژ مارتا لوییس روز ۲۵ دسامبر در ۴۷ سالگی خودکشی کرد.

سخنگوی خانواده بِن در بیانیه ای این خبر را اعلام کرد: ما خویشاوندان نزدیک آری بِن با اندوه بزرگی که در قلبمان داریم باید اعلام کنیم، او امروز به زندگی اش پایان داد. ما خواهان این هستیم که به زندگی شخصی مان در این برهه احترام گذاشته شود.

بِن سال ۲۰۰۲ با مارتا لوییس شاهدخت نروژ ازدواج کرده بود، آنها خبر جدایی شان را سال ۲۰۱۶ اعلام کردند و در سال ۲۰۱۷ به طور کامل از هم جدا شدند.

بِن در دسامبر ۲۰۱۷ در مصاحبه با رادیو نروژ از حادثه ای که در جریان مراسم جوایز نوبل بین او و کوین اسپیسی رخ داده بود، صحبت به میان آورد.

بِن در این باره گفت: من یک ذره از داستان جنبش #من_هم درباره کوین اسپیسی دارم. ما یک گفتگوی خوب درباره تئاتر و نمایش داشتیم. در حالی که کنار هم نشسته بودیم و مکالمه خوبی هم داشتیم، اسپیسی بعد از ۵ دقیقه گفت اجازه بده بروم یک سیگار بکشم او در همان حال با دستانش از زیر میز بدن من را لمس کرد.

کوین اسپیسی که در زمان جنبش #من_هم از سوی چندین مرد به آزار و اذیت جنسی متهم شد در آن زمان به این گفته ها واکنشی نشان نداد.

نکته عجیب آنکه آری بِن سومین شاکی اسپیسی بود که در سال ۲۰۱۹ از دنیا رفت، پیش از این لیندا کالکین و یک روانپزشک ناشناس که اسپیسی را متهم به تجاوز جنسی کرده بودند نیز از دنیا رفتند.

آری بِن سال ۱۹۷۲ در کشور دانمارک بدنیا آمده بود. او اولین مجموعه داستان کوتاهش را با عنوان «اندوهناک مانند جهنم» منتشر کرد که استقبال خوبی هم از آن شد. از بِن و دختر پادشاه نروژ سه فرزند به یادگار مانده است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است