ماجرای حذف ترامپِ جوان از فیلم معروف «تنها در خانه»/ سیاسی نبود! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵

ماجرای حذف ترامپِ جوان از فیلم معروف «تنها در خانه»/ سیاسی نبود!

یک شبکه تلویزیون کانادا در هنگام پخش فیلم «تنها در خانه 2» در ایام کریسمس حضور کوتاه دونالد ترامپ در این فیلم را حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندیپندنت، چند روز پس از آنکه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد به حضورش در فیلم «تنها در خانه ۲» افتخار می کند، یکی از شبکه های تلویزیون کانادا در هنگام پخش فیلم «تنها در خانه ۲» در ایام کریسمس، حضور کوتاه ترامپ را از این فیلم حذف کرد.

دونالد ترامپ در قسمت دوم «تنها در خانه» حضوری کوتاه داشت با این حال تماشاگرانی که فیلم را از کانال تلویزیون CBC کانادا دیده اند، می گویند این لحظه کوتاه از نسخه پخش شده فیلم حذف شده است.

سخنگوی کانال تلویزیونی مذکور حذف حضور رییس جمهوری آمریکا را به دلایل سیاسی تکذیب کرده است. به گفته این سخنگو، اغلب اوقات برای تطبیق برنامه های تلویزیون با آگهی های بازرگانی تدوین هایی در فیلم صورت می گیرد که «تنها در خانه ۲» هم شامل همین موضوع شده است.

ترامپ چند روز پیش طی یک کنفرانس مطبوعاتی درباره حضورش در این فیلم صحبت کرده بود. او گفت که آن زمان هنگام حضور در فیلم قدری جوان تر بوده و بابت بازی در آن افتخار می کند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است