مهران رجبی به «آخر خط» رسید

به گزارش خبرنگار «صبا» ، تصویربرداری مجموعه « آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی از چهل روز پیش در منطقه سوهانک تهران شروع شده و تا پایان اسفند ماه نیز همچنان در این منطقه ادامه دارد و پس از آن گروه راهی لبنان برای ضبط پایان کار می شود.

مهران رجبی به عنوان جدیدترین بازیگر از چند روز پیش با این پروژه قرارداد بسته و جلوی دوربین رفته است. رجبی در نقش «جاوید» فروشنده محل، در این مجموعه به ایفای نقش می پردازد.

مجموعه «آخر خط» با مضمونی کمدی و بسیار طنز داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل ارتکاب جرمی به زندان می‌افتند و ازآنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که … .

شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری و مهران رجبی تاکنون جلوی دوربین «آخر خط» رفته‌اند.

دیگر عوامل این مجموعه عبارت‌اند از: کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی،  تهیه‌کننده: مجید میرخان، مدیر تولید: شکیل مظفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی، مدیر صدابرداری : محمد شیوندی، صدابردار: حامد شیوندی، فیلم‌برداران: مرتضی نجفی/ امیرمحمد قربانخانی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه : محسن غلامی، طراح لباس : زهره رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، منشی صحنه :مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: فاطمه بانک، نورپرداز: حسن زارعی، مسول فنی: حمیدرضا حکیم الهی.

گفتنی است؛ مسعودی معروف به علی مشهدی، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس مجموعه های طنز تلویزیونی است که کار خود را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۴ شروع کرد و در طول این سال‌ها داستان و فیلم‌نامه مجموعه هایی چون «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» را نوشته است.