هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی آثارش را به تماشا گذاشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱
پیشنهاد آخر هفته

هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی آثارش را به تماشا گذاشت

نمایشگاه آثار هفتمین «سالانه تبادل چاپ دستی» در نگارخانه لاله گشایش می یابد.
به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه آثار منتخب هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی روز جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه لاله گشایش می یابد.
«سالانه تـبادل چاپ دستی» با هدف گسترش زمینه های فعالیت هنرمندان چاپگر و به اشتراک گذاری جدیدترین تجربیات تخصصی و هنری آنها با یکدیگر در نگارخانه لاله برنامه ریزی و شکل گرفته است.
پس از انتشار فراخوان «هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی» در پاییز سال جاری ، ۳۷۸ نفر آثار خود را به دبیرخانه سالانه ارسال کردند که پس از بررسی آثار  در مرحله نخست، تعداد ۲۸۹ اثر متناسب با شرایط فراخوان و استانداردهای چاپ دستی شناخته شد که در مرحله دوم، آثار ۲۰۹ نفر به بخش نهایی راه یافت. همچنین در بخش مدعوین نیز از هنرمندان دعوت شد که ۱۶ هنرمند در این بخش از سالانه شرکت کردند.
در سالانه تبادل چاپ دستی، هنرمندان شرکت کننده نسخه های متعدد و همسان از یک اثر را به دبیرخانه سالانه ارسال می کنند که بخشی از نسخه ها به صورت تصادفی انتخاب و بین دیگر شرکت کننده­ ها تبادل می شود. همچنین بخشی دیگر از نسخه ها برای آرشیو نگارخانه و فروش در نمایشگاه سالانه ارائه خواهد شد.
دبیری هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی نیز برعهده کیوان عسگری است.
نمایشگاه آثار منتخب هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی تا ۳۰ دی از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸، پنجشنبه ها ساعت ۹ تا۱۳ به استثنای روزهای تعطیل دایر خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است