فعلا منتظر اکران «نگهبانان کهکشان ۳» نباشید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۸
آب پاکی جیمز گان روی دست هواداران؛

فعلا منتظر اکران «نگهبانان کهکشان ۳» نباشید

جیمز گان در شبکه اجتماعی خود فاش کرد که کار ساخت قسمت سوم اثر ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان 3» حداقل تا یک سال آینده آغاز نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب، در حالی که انتظار می‌رفت این روزها کار ساخت قسمت سوم فیلم «نگهبانان کهکشان» به پایان رسیده باشد، اما کارگردان این اثر ابرقهرمانی یعنی جیمز گان همچنان مشغول کار روی دیگر پروژه خود یعنی «جوخه انتحار» است.

طرفداران دنیای سینمایی مارول از مدتی پیش می‌دانستند که کار تولید قسمت سوم این اثر محبوب مدتی به تعویق افتاده اما با خبری که جیمز گان منتشر کرده است به نظر می‌رسد مدت زمان انتظار برای اکران «نگهبانان کهکشان» بیشتر از آن چیزی است که قبلا تصور می‌شد.

این خبر را گان در یک نشست پرسش و پاسخ با مخاطبانش در صفحه اجتماعی خود فاش کرد و گفت تولید قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» حداقل تا یک سال آینده آغاز نخواهد شد. گرچه تمرکز بسیاری از صحبت‌ها و سوالاتی که در طول چند ماه گذشته از گان پرسیده شده درباره «جوخه انتحار» بوده است، اما هنوز هم افراد زیادی هستند که به دنبال جوابی برای سرنوشت این فیلم ابرقهرمانی هستند. حال با توجه به گفته‌های جدید گان و اینکه تولید فیلم حداقل یک سال دیگر آغاز می‌شود، نباید انتظار داشت اکران عمومی آن زود تر از سال ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ به وقوع پیوندد.

فیلم ابرقهرمانی و پر زد و خورد «جوخه انتحار» نیز زودتر از سال ۲۰۲۱ رنگ اکران به خود نمی‌بیند و با وجود آن که به نظر می‌رسد مرحله فیلمبرداری آن به پایان رسیده است، اما گان و همکارانش هنوز کارهای زیادی پیش روی خود برای به سرانجام رساندن پروژه دارند.

جیمز گان در تابستان ۲۰۱۸ و به واسطه مورد توجه قرار گرفتن چند توییت قدیمی حساسیت برانگیزش از دیزنی اخراج شد. در آن زمان کمپانی در حال تدارک مقدمات آغاز تولید قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» بود اما با اخراج گان کلیت پروژه تحت تاثیر قرار گرفت و به عوامل فیلم گفته شد تا اطلاع ثانوی از کار مرخص هستند. در آن زمان بسیاری گمان کردند که دیزنی و مارول به دنبال کارگردان جایگزینی برای پروژه خواهند گشت ولی آنها از این کار امتناع ورزیدند.

بعد از آن ماجرا افراد بسیاری از دست‌اندرکاران پروژه و هواداران پشت گان ایستادند و خواهان بازگشت او شدند. دیزنی نیز در نهایت از موضع خود کوتاه آمد و جیمز گان را دوباره به خدمت گرفت. حالا گان برگشته و «نگهبانان پروژه» در راه است ولی طرفداران این فیلم ابرقهرمانی فضایی همچنان باید صبر پیشه کنند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است