پخش فصل هشتم «خانه ما» از ۶ دی آغاز می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۰

پخش فصل هشتم «خانه ما» از ۶ دی آغاز می‌شود

فصل هشتم مستند مسابقه «خانه ما» از جمعه 6 دی‌ماه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه، فصل هشتم مستند مسابقه «خانه ما» از جمعه ۶ دی‌ماه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و قسمت اول این فصل از شهر مشهد آغاز می‌شود.

مستند مسابقه «خانه ما» با گذشت ۷ فصل تاکنون خانواده‌های مختلف ایرانی در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و شیراز را به چالش کشیده است و زمینه ساز رقابتی سالم در کنار معرفی راهکارهای اقتصادی بوده است.

این برنامه این بار به مشهد رفته است تا رقابتی سخت بین سه خانواده برای یک ماه زندگی با بودجه محدود و به سرانجام رساندن ماموریت‌های مختلف را برگزار کند.

برای این فصل از «خانه ما» ۱۵۰۰ خانواده مشهدی ثبت‌نام کردند و عوامل برنامه روند طولانی را برای گزینش و مصاحبه با این خانواده‌ها پشت سر گذاشتند.

این مجموعه در فصل هشتم یک اتفاق ویژه دارد و آن این است که یکی از سه خانواده شرکت‌کننده در برنامه از افغانستانی‌های مقیم مشهد هستند که حضورشان جذابیت ویژه‌ای به این فصل داده است و رقابت جالبی را رقم زده است.

تفاوت دیگر این فصل در زمان پخش آن است که این بار پخش این مستند مسابقه به جمعه‌ها موکول شده است و هر هفته جمعه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود و شنبه‌ها ساعت ۱ بامداد، ۹صبح و ۱۵ بازپخش می‌شود.

عوامل مستند مسابقه «خانه ما» عبارتند از کارگردان احسان عمادی و امین کفاش‌زاده، طراح و مشاور کارگردان حسام اسلامی، تهیه‌کننده حسین افشار، مدیرتولید و برنامه‌ریز محسن مرادی، گروه فیلمبرداری محمد رحیمی، مسلم تهرانی، علی‌اکبر عطایی و حسن ناهی، صدابرداران سهراب سمرقندی و علیرضا سمرقندی و کارگردان پشت صحنه مصطفی آتش مرد.

مستند مسابقه «خانه ما» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و در استودیو نوبین تهیه شده است.

تیزر فصل هشتم مستند مسابقه «خانه ما» را اینجا ببینید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است