آغاز بلیت فروشی «گورخواب‌ها» از فردا ۲۳ تیر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰

آغاز بلیت فروشی «گورخواب‌ها» از فردا ۲۳ تیر

نمایش «گورخواب ها» به کارگردانی سیامک صفری و تهیه کنندگی حمیدرضا علینژاد از 2 مرداد ماه سال جاری در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، «گورخواب‌ها» جدیدترین تجربه کارگردانی سیامک صفری و نویسندگی خود اوست که با تهیه‌کنندگی حمیدرضا علینژاد از ۲ مرداد سال جاری در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود و یش فروش بلیت‌های آن از روز یکشنبه ۲۳ تیر در سایت تیوال آغاز می‌شود.

بازیگران این نمایش سیامک صفری و نسیم ادبی هستند و حمیدرضا علینژاد که پیش از این نمایش در آثاری مانند «پری» به کارگردانی امیر غفارمنش، «مزامزا» به کارگردانی سیروس همتی، «هامان کشان» به کارگردانی علیرضا مهران و فیلم سینمایی«هایلات» به کارگردانی اصغر نعیمی به عنوان تهیه‌کننده حضور داشته، این‌بار تهیه‌کنندگی نمایش «گور‌خواب‌ها» را بر عهده گرفته است.

دیگر عوامل نمایش «گور‌خواب‌ها» عبارتند از مجری طرح: آکادمی هنرهای اجرایی افرا، مدیر پروژه: داوود نامور، جانشین تهیه‌کننده: احسان باقری، مدیر تولید: سپهر تقی‌لو، طراح صحنه و لباس: منوچهرشجاع، دستیار صحنه: هادی بادپا، طراح صداوموسیقی: محمدرضاجدیدی، طراح گرافیک: امینیاوری، دستیار کارگردان: نیما صفری، مدیرتبلیغات: عرفان پورمحمدی، مدیررسانه: سبا حیدرخانی، تبلیغات مجازی: امیرحسین جوانی و عکاس و ساخت تیزر: امید مهدوی.

سایت تیوال از روز یکشنبه ۲۳ تیر ساعت ۱۲ جهت فروش بلیت نمایش «گورخواب ها» باز خواهد شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است