راه‌یابی ۷۷۶ هنرمند به مرحله نهایی جشنواره «موسیقی جوان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۶

راه‌یابی ۷۷۶ هنرمند به مرحله نهایی جشنواره «موسیقی جوان»

اسامی 776 نوازنده و خواننده راه یافته به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره ملی «موسیقی جوان» اعلام شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره ملی «موسیقی جوان»، با پایان داوری مرحله نخست سیزدهمین جشنواره ملی «موسیقی جوان»، اسامی ۷۷۶ نوازنده و خواننده راه‌ یافته به مرحله نهایی این جشنواره در سه بخش موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک اعلام شد.

دبیرخانه این جشنواره بعد از پایان کار کمیته‌های تخصصی داوری مرحله اول و بررسی بیش از ۲۱۰۰ اثر ارسالی در سه بخش موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک، اسامی ۷۷۶ نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحله نهایی اعلام کرد.

هنرمندان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحله نهایی، طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیات داوران به اجرا خواهند پرداخت.

اسامی افراد منتخب، بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی در پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن موسیقی ایران به نشانی www.nay.ir  و همچنین سایت جشنواره به نشانی www.javanmusicfestival.com  قابل مشاهده است.

سیزدهمین جشنواره ملی «موسیقی جوان» با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان موسیقی کشور از سوی «انجمن موسیقی ایران»، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و با همکاری بنیاد رودکی از ۵ مردادماه تا ۵ شهریورماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است