اجرای نمایش «گورستان چند ملیتی» در عمارت نوفل لوشاتو | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۵

اجرای نمایش «گورستان چند ملیتی» در عمارت نوفل لوشاتو

نمایش «گورستان چند ملیتی» به کارگردانی سعید درآینده از چهارم دی ماه روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، نمایش «گورستان چند ملیتی» به نویسندگی و کارگردانی سعید درآینده از چهارم دی‌ماه ۱۳۹۸ در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود. در این نمایش، چند انسان با فرهنگ‌های مختلف در مکانی شبیه به دادگاه بازخواست می‌شوند و رویدادهای متعددی برای هریک از آن‌ها رقم می‌خورد اما در انتها، حکم اجرایی در این دادگاه بسیار متفاوت است. در زندگیِ هر انسانی، تجربیات گوناگونی رخ می‌دهد. زندگی برای هرکس معنای خاصی دارد و شرایط زندگی برای هرکس متفاوت است؛ گویی زندگی، مجموعه‌ای از افتادن‌ها، برخاستن‌ها و به پیش‌ رفتن‌هاست.

بازیگران این نمایش محسن امامی، علی ریاحی‌زاده، مریم نوروزی، سعید درآینده، پوریا میرمجیدی، امیرحسین رئیس دانایی، اهورا فیجانی، مسعود میاحی‌پور، فاطمه آمی‌احمدی، زهرا عبداللهی، آرش عمادی و محدثه گودرزی هستند. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان: سهیل صمدی، مدیر تبلیغات: فریبا جدیدی، هماهنگی: شهرآشوب مفتاحی، تیزر: گروه هنری آرت‌کات، طراح دکور و نقاش: مژده حسینی، پوستر و گرافیست: رویا معتمدی، عکاس: فرشاد فیض‌شلدی و رویا معتمدی، گریم: فرزانه جدید، آیدا خواجه وند و محیا اکبری، منشی صحنه: زهرا عبداللهی و صدا و نور: سهیل صمدی و امیرحسین نامور.

فروش اینترنتی «گورستان چند ملیتی» در سایت تیوال صورت می‌گیرد. این نمایش از چهارم تا بیست‌وهشتم دی‌ماه ۱۳۹۸، ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو به نشانیِ حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچۀ زیبا، عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است