نادر سلیمانی: پزشک تیم ملی در «مرد نقره‌ای» هستم/ پایان بازی در «آبادان یازده ۶۰» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۰
جشنواره ملی فیلم فجر 38 در آینه صبا- 7

نادر سلیمانی: پزشک تیم ملی در «مرد نقره‌ای» هستم/ پایان بازی در «آبادان یازده ۶۰»

نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که با دو فیلم در جشنواره ملی فیلم فجر امسال حضور دارد، درباره نقش‌های خود توضیحاتی ارایه داد.

نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره آخرین فعالیت‌های خود در سینما عنوان کرد: در سی‌وهشتمین جشنواره ملی فیلم فجر با دو فیلم سینمایی «مرد نقره‌ای» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، تهیه‌کنندگی پرویز امیری و نویسندگی پیمان عباسی و فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسین کلامی حضور دارم.

وی درباره نقش خود در سینمایی «مرد نقره‌ای» بیان کرد: من نقش پزشک تیم ملی را در این فیلم سینمایی ایفا می‌کنم. «مرد نقره‌ای» یک کار جدی است که این روزها آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد.

بازیگر «مرد نقره‌ای» درباره همکاری خود با کارگردان نیز مطرح کرد: این فیلم سینمایی اولین همکاری من با محمدحسین لطیفی در مقام کارگردان است و افتخار همکاری با او را داشتم. لطیفی یکی از بهترین کارگردان‌ها است که کارش را بلد است و به خوبی می‌تواند با بازیگر هماهنگ شود و او را درک کند.

سلیمانی درباره فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» نیز توضیح داد: این فیلم سینمایی که محصول گروه فیلم و سریال سازمان هنری اوج است درباره رادیو آبادان است و نشان می‌دهد که در ایام جنگ چه اتفاقی برای آن می افتد. احتمالا تا چند روز آینده تصویربرداری این فیلم سینمایی به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه نقش یک آبادانی را در این فیلم سینمایی ایفا می‌کند، گفت: «اسماعیل» نام نقشی است که من آن را ایفا می‌کنم. «اسماعیل» عاشق رادیو آبادان است که در زمان جنگ به رادیو می‌آید و به بچه‌های آنجا کمک می‌کند. رادیو آبادان در زمان جنگ در اصل مرکز خبرهای آزادی آبادان و شهرهای خوزستان بوده است.

بیشتر بخوانید

«رویای سهراب» فرم جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرد/ اکران در سال ۹۹

تورج اصلانی: «عروسی مردم» تجربه جدیدی بود/ فیلمی جوان‌پسند

«دختر ایران» فرم جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرد/ یک عاشقانه پشت جبهه‌‌ای

فیلمبرداری «ستاره بازی» ادامه دارد/ حضور در جشنواره ملی فیلم فجر

پس از ۱۰ سال با «اینجا هم باران می‌بارد» فرم فجر را پر کردم/ حضورِ جمشید مشایخی

ارگان‌ها حمایت خود را معطوف به فیلم‌اولی‌ها کنند/ به جوانان اعتماد کنید

بازیگر «آبادان یازده ۶۰» درباره تجربه همکاری خود با کارگردان این فیلم سینمایی نیز اظهار کرد: این فیلم سینمایی چندمین همکاری من با مهرداد خوشبخت است. خوشبخت رفیق بسیار خوب  من و اهل خوزستان است و می‌توانم بگویم کارگردانی باسلیقه نیز هست.

سلیمانی در پایان تصریح کرد: هر دو فیلم سینمایی جزو کارهای خوبی هستند و زمانی را به ما یادآوری می‌کنند که انسان‌های بزرگی به دلیل خاک کشورمان جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است