فرهاد اصلانی: جایزه‌ای که از جشن منتقدان گرفتم برایم دوست‌داشتنی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲

فرهاد اصلانی: جایزه‌ای که از جشن منتقدان گرفتم برایم دوست‌داشتنی است

فرهاد اصلانی می گوید جایزه ای که در دوره های قبل جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران گرفته برایش دوست داشتنی است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فرهاد اصلانی بازیگر برگزیده دوازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» درباره اهمیت این جشن گفت: چندین بار نامزد دریافت جایزه از جشن منتقدان شده‌ام و علاوه بر جایزه دوره پیش، در دوره هفتم برای سه فیلم «کوچه‌ بی‌نام»، «عصر یخبندان» و «دوران عاشقی» برنده جایزه خلاقیت در بازیگری شده ام.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم هر هنرمندی که این جایزه را دریافت کند، برایش لذت‌بخش خواهد بود و برای من همیشه نگاه ویژه منتقدان به کارهایم دوست‌داشتنی بوده است.

این بازیگر سینما بیان کرد: اینکه جامعه منتقدان سینمایی و اهالی رسانه بتوانند فیلم‌های تولیدی یک سال سینما را به شکل تخصصی رصد کنند، برای سینمای ایران مفید است و اتفاق خوبی را رقم خواهد زد. واقعیت این است که گاه فشار سرمایه باعث می‌شود که سینمای ایران از مسیر خود خارج شود و آنچه برای اهالی سینما و سازندگان فیلم‌ها تاثیرگذار خواهد بود، نقد منتقدان است.

اصلانی در پایان گفت: من به تمام مسئولان این جشن توصیه می‌کنم به برپایی هرچه بهتر این جشن در سال‌های متمادی فکر کنند. این جشن لازمه سینمای ایران است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است