تهیه‌کننده فیلم کوئنتین تارانتینو کارگردان دیزنی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹

تهیه‌کننده فیلم کوئنتین تارانتینو کارگردان دیزنی می‌شود

بر اساس اعلام کمپانی دیزنی، رجینالد هودلین تهیه‌کننده و فیلمساز 57 ساله، هدایت درامی ورزشی بر اساس داستانی واقعی را برای دیزنی‌پلاس بر عهده گرفت

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، رجینالد هودلین فیلمساز آمریکایی و تهیه‌کننده برنده جایزه اسکار برای فیلم «جنگوی زنجیرگسسته» تارانتینو، هدایت اثری ورزشی را برای رسانه محتوای آنلاین دیزنی – موسوم به دیزنی‌پلاس – برعهده گرفت.

این پروژه همچنان بی‌نام بر اساس داستانی واقعی یک بازیکن فوتبال آمریکایی جوان به نام رای مک‌ال‌راتبی است که در سال‌های بازی برای دانشگاه کلمسون، برادر ۱۱ ساله خود را به طور مخفیانه و برای محافظت از مادر معتادشان در محوطه دانشگاه بزرگ کرد. این ماجرا در سال ۲۰۰۶ فاش و به خبری ملی در آن زمان بدل شد.

رندی مک‌کینون نویسندگی فیلمنامه این اثر را برعهده دارد و مارک کیاردی که رد پایش در درام‌های ورزشی متعددی چون «تازه‌کار»(۲۰۰۲) و «دست یک میلیون دلاری»(۲۰۱۴) وجود دارد، تهیه‌کننده آن است.

دیزنی‌پلاس سرویس جدید کمپانی دیزنی برای انتشار محتوای آنلاین است و قرار است نوامبر امسال آغاز به کار کند. در میان آثاری که برای پخش در این سیستم جدید در نظر گرفته شده سریال جدید مجموعه جنگ ستارگان با نام «ماندالورین» و چندین و چند فیلم و لایواکشن جدید همچون اکشن «بانو و ولگرد»، «دختر ستاره‌» و فیلم ماجراجویانه «توگو» وجود دارند.

کارنامه هودلین طیف وسیعی از آثار سینمایی و تلویزیونی را شامل می‌شود. آخرین اثر او تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم «مارشال»(۲۰۱۷)  بود. او همچنین دستی در نویسندگی کمیک‌ها دارد و یکی از دست‌اندرکاران خلق دنیای فیلم تحسین شده «پلنگ سیاه» و خصوصا کاراکتر «شوری – Shuri» است.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است