پرمشغله‌ترین بازیگران سال ۲۰۱۹ چه کسانی بودند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۱

پرمشغله‌ترین بازیگران سال ۲۰۱۹ چه کسانی بودند

فهرست بازیگران پرمشغله سال 2019 میلادی که در بیش از چند فیلم ظاهر شده اند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از یادبارکر، ستاره سینما شدن ممکن است فرببنده به نظر برسد با این حال هر روز به موقع حاضر شدن سر صحنه، رفتن به اتاق گریم و یادگیری دیالوگ ها و …نیازمند مقدار زیادی وقت و تلاش است. بدین ترتیب باید اعتراف کرد بازی کردن در چندین فیلم در مدت زمان یک سال کاری فرسایشی و طاقت فرسا به شمار می آید. بازیگر باید در زمانی کوتاه از یک شخصیت به شخصیت دیگر در بیاید و تفاوت های موجود در شخصیت ها را منعکس کند.

در اینجا فهرست بازیگران سختکوشی که در سال جاری این کار را به نحو احسن انجام داده اند از نظر می گذرانیم.

۱-رابرت پتینسون: ستاره مجموعه فیلم های «گرگ و میش» که خودش را به عنوان یکی از بهترین های نسلش معرفی کرده است در یک سال گذشته در فیلم های «حیات والا» ساخته کلر دنی، «پادشاه» به کارگردانی دیوید میچاد، «فانوس دریایی» در کنار ویلم دفو و فیلم «در انتظار بربرها» در کنار جانی دپ بازی کرده است. او سال آینده با پروژه «انگاشته» نیز به سینماها می آید.

۲-آدام درایور: درایور این روزها بیشتر از همه بازیگران هالیوود متقاضی دارد. او امسال در فیلم های «داستان ازدواج» نوا بامبک، «مرده ها نمی میرند» جیم جارموش، «گزارش» اسکات برنس و «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» بازی کرده است. درایور برای بازی در فیلم «داستان ازدواج» نامزد جایزه انجمن بازیگران شده و به عنوان یکی از شانس های اصلی جایزه اسکار بازیگری مرد امسال شناخته می شود.

۳-تیموتی شالامی: جوان خوش سیمای این روزهای هالیوود بعد از درخشش در فیلم «مرا با نام خودت صدا بزن» و همینطور «پسر زیبا»، امسال در فیلم های «زنان کوچک» گرتا گرویگ و «پادشاه» دیوید میچاد بازی کرده است. از شالامی همینطور امسال فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» ساخته وودی آلن پس از مدت ها دعوای حقوقی میان آلن و آمازون به نمایش درآمد. شالامی در حال حاضر سر فیلمبرداری فیلم «تلماسه» حضور دارد.

۴-تام هالند: امسال برای هالند سال پرحادثه ای بود، دعواهای میان مارول و سونی سر «مرد عنکبوتی» نزدیک بود دامن هالند را بگیرد، در ابتدای سال سونی اعلام کرد به همکاری با مارول سر «مرد عنکبوتی» پایان می دهد و به نظر می رسید با این توافق هالند با شخصیت پیتر پارکر باید وداع می کرد با این حال سرانجام سونی و مارول به توافق رسیدند و «مرد عنکبوتی» در دنیای مارول باقی مان. هالند امسال در فیلم های «انتقام جویان: پایان بازی» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» بازی کرد، او همچنین صداپیشه انیمیشن «جاسوسان نامحسوس» نیز بود.

۵-کریس اوانز: اوانز یکی دیگر از ستارگان دنیای سینمایی مارول امسال در سه فیلم «انتقام جویان: پایان بازی»، «چاقوها بیرون» و «میعادگاه غوطه ور دریای سرخ» ظاهر شد تا او نیز یک سال پرمشغله سینمایی را تجربه کند.

در ادامه این فهرست به ستاره های دیگری که امسال در بیش از یک فیلم هنرنمایی کرده اند مانند شارلیز ترون («مثل بمب»، «لانگ شات» و انیمیشن «خانواده آدامز»)، ویل اسمیت («علاءالدین»، «مرد ماه جوزا» و صداپیشه  «جاسوسان نامحسوس»)، برد پیت («روزی روزگاری در هالیوود» و «به سوی ستارگان»)، کریستین استوارت («فرشتگان چارلی»، «سیبرگ»)، جود لا («پاپ جدید»، «کاپیتان مارول» و «یک روز بارانی در نیویورک»)، جسیکا چستین («آن: قسمت دوم»، «دارک فینکس») و اسکارلت جوهانسون («انتقام جویان: پایان بازی»، «جوجو خرگوشه» و «داستان ازدواج») برمی خوریم.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

یک نظر