هیات انتخاب بخش‌های نقاشی و پوستر جشنواره مهر مادر معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۹

هیات انتخاب بخش‌های نقاشی و پوستر جشنواره مهر مادر معرفی شدند

هیات انتخاب بخش های نقاشی و پوستر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر، اسامی هیات انتخاب بخش های نقاشی و پوستر جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر، به این ترتیب معرفی شدند:

محمدعلی سپهر که کارشناس ارشد رشته ارتباط تصویری و تصویرسازی، مدرس آموزش عالی دانشگاه های هنر تهران و همچنین نویسنده و تصویرساز نشریات رشد و سروش کودکان و مولف ۱۸ عنوان کتاب در زمینه ادبیات است.

محمد یاراحمدی نیز کارشناس ارشد گرافیک و کارشناس کارگردانی سینماست که مدیریت هنری در جشنواره‌های مختلف سینمایی و رویدادهای فرهنگی و داوری چندین جشنواره طراحی پوستر در سطح کشور و برگزاری و شرکت در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی داخلی و بین‌المللی در زمینه‌های پوستر، تایپوگرافی، کاریکاتور و نقاشی خط در کارنامه حرفه ای او دیده می شود.

محمدهادی ابری نیز مدرس دانشگاه های هنر تهران و مولف کتابهای آموزش هنر دانشگاهی است که تاکنون در مسابقات و جشنواره های مختلف کشوری در بخش هنرهای تجسمی داوری کرده است. وی فارغ التحصیل دانشگاه هنر و دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که در بیش از بیست نمایشگاه خارجی و داخلی انفرادی و گروهی حضور داشته است.

نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر به دبیری عبدالستار کاکایی روز ۲۶ بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

انتهای پیام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است