«جویندگان کلید جادویی» به انتشار رسید/ کلیدهایی برای ورود به قصه‌های معمایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۹

«جویندگان کلید جادویی» به انتشار رسید/ کلیدهایی برای ورود به قصه‌های معمایی

«جویندگان کلید جادویی»، ترجمه‌ پریسا همایون‌روز در نوبت اول چاپ و «185 جدول و سرگرمی» ترجمه زهرا خوئینی در چاپ چهارم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، مجموعه «جویندگان کلید جادویی» اثر اریک لوپر با ترجمه‌ پریسا همایون‌روز در نوبت اول چاپ روانه‌ بازار کتاب شد.

اِون و کلئو، شخصیت‌های اصلی مجموعه‌‌ جویندگان کلید جادویی، در هر داستان کلیدی را پیدا می‌کنند که یکی از کتاب‌های کتابخانه‌ مخفی و اسرارآمیز زیر مدرسه‌شان را باز می‌کند. این کلیدهای جادویی به آنها اجازه می‌دهد وارد ماجرای کتاب باز شده، شوند و کتابدار گم شده‌ مدرسه‌شان راجست‌وجو کنند. کتابداری که میان صفحه‌های یکی از کتاب‌ها به دام افتاده است. وقتی اون و کلئو به شخصیت‌های آن کتاب‌ها تبدیل می‌شوند، خواننده را همراه خود به ماجرای هیجان‌انگیزی می‌برند. ولی آنها باید خیلی مراقب باشند چون اگر نتوانند معماهای داستانی را که واردش شده‌اند، حل کنند خودشان برای همیشه در آن کتاب زندانی می‌شوند.

عناوین این شش جلد عبارتند از: راز مامور مخفی، سنگ ماه اسرار آمیز، زوزه‌ی گرگینه‌ها، جدال جادوگران، گنجینه‌ی تایتانیک، عملیات پر خطر.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی ۶ جلد از مجموعه جویندگان کلید جادویی را در نوبت چاپ اول، تیراژ ۱۱۰۰ نسخه و قیمت هر جلد ۱۲۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

چاپ چهارم کتاب «۱۸۵ جدول و سرگرمی»

همچنین کتاب « ۱۸۵جدول و سرگرمی» با ترجمه زهرا خوئینی به چاپ چهارم رسید. این کتاب که شامل رنگ‌آمیزی، نقطه‌چین، جدول و فرمول‌های بسیار ساده ریاضی‌ است با هدف تقویت حس یادگیری در کودکان نوشته شده است. کودکان در این کتاب با مطالعه و حل جدول‌های کتاب، علاوه بر یادگیری، سرگرم می‌شوند.

در مقدمه این کتاب می‌خوانیم: «پرکردن اوقات فراغت کودکان، یکی ازسخت ترین کارهاست. مخصوصا اگر بخواهیم کودک سرگرم شود و با این سرگرم شدن چیزهایی یاد بگیرد و با این یادگرفتن لذت ببرد. روانشناسان می‌گویند، اگر آموزش و سرگرم شدن کودک، همراه با بازی و لذت باشد، کودک اشتیاق بیشتری برای یادگیری ازخود نشان می‌دهد، شوق خواندن و مطالعه در او تقویت می‌شود و در نتیجه استعدادهای پنهان او شکوفا می گردد.»

پیش از این نیز کتاب‌هایی چون «۳۶۵ فعالیت و سرگرمی در زمینه‌های جدول، رنگ‌آمیزی، نقطه‌چین و معما» و«۳۶۵ روز سرگرمی در زمینه‌های یادگیری، خواندن و نوشتن و ریاضی» ازسوی همین ناشر برای کودکان منتشر شده است.

کتاب «۱۸۵ جدول و سرگرمی» با شمارگان ۱۶۵۰ نسخه و قیمت ۲۸۰۰۰ تومان از سوی کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی در نوبت چاپ چهارم عرضه شده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است