آغاز پیش تولید «الماس» از اواسط دی/ سرمایه‌گذاران سینما دلزده شده‌اند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
حجت قاسم زاده اصل در گفتگو با صبا:

آغاز پیش تولید «الماس» از اواسط دی/ سرمایه‌گذاران سینما دلزده شده‌اند

پیش تولید و انتخاب بازیگران فیلم سینمایی «الماس» از اواسط دی ماه سال جاری آغاز می شود.

قاسم زاده اصلحجت قاسم‌زاده اصل کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره فیلم سینمایی «الماس» گفت: فیلم «الماس» به تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد به تازگی پروانه ساخت آن صادر شده است، پیش از این، نام این فیلمنامه «نیش» بود اما به ما گفتند فیلم دیگری با این نام ساخته شده و آن را تغییر بدهید به همین دلیل ما نام آن را «الماس» گذاشتیم البته این اسم هم موقتی است و به احتمال خیلی زیاد تغییر می کند.

قاسم زاده اصل در ادامه بیان کرد: فیلم «الماس» یک فیلم معمایی – اجتماعی و یک داستان به روز است و به موضوع مهمی که دغدغه امروز همه ما یعنی پول و ثروت که همه به آن فکر می کنند و به دنبال آن هستند، می پردازد.

کارگردان فیلم «تنهایی» در ادامه افزود: به نظر من این فیلم برای مخاطبان جذاب خواهد بود و قرار است پیش تولید و انتخاب بازیگران این فیلم از نیمه دوم دی ماه سال جاری آغاز شود و سپس فیلمبرداری را در تهران شروع می کنیم.

این کارگردان با اشاره به اینکه با سرمایه گذار این فیلم در حال مذاکره است، تاکید کرد: متاسفانه مدتی است که سرمایه گذارها به دلیل نبود ثبات اقتصادی یا امنیت اقتصادی دیگر سرمایه گذاری فیلم ها را قبول نمی کنند و این موضوع نه تنها مشکل من بلکه مشکل همه فیلمسازان است و باید به طور جدی به این موضوع مهم توجه شود. مشکل جدید فیلمسازان این است که باید فقط به دنبال سرمایه گذار باشند که این موضوع کار را برای همه سخت کرده است.

کارگردان سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» در ادامه اظهار کرد: مساله مهم دیگر این است که مخاطبان سینما خیلی کم شده اند و به همین دلیل است که سرمایه گذارها دلزده شده‌اند. سینما کار بسیار گران قیمتی است که اگر ثبات اقتصادی نباشد روز به روز به جای صعود، نزول می کنیم در نتیجه باید فکر درست و اساسی در این زمینه شود زیرا همه ما به دنبال پیشرفت در این حوزه هستیم.

وی در پایان با اشاره به حضور رحمان سیفی آزاد به عنوان تهیه کننده در این فیلم گفت: به دلیل پشتیبانی آقای سیفی آزاد، من چند تله فیلم ساختم و از همان زمان بین ما دوستی به وجود آمد و تصمیم گرفتیم در این فیلم با هم همکاری کنیم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است