تمرکزم روی بازی در «بیگانه ای با من است» است/ قصه‌ای از دهه ۷۰ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴
نگار عابدی در گفتگو با صبا:

تمرکزم روی بازی در «بیگانه ای با من است» است/ قصه‌ای از دهه ۷۰

نگار عابدی که مشغول بازی در سریال «بیگانه ای با من است» است می گوید فعلا همه تمرکزش روی بازی در این اثر است.

نگار عابدی بازیگر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره حضورش در سریال «بیگانه ای با من است» گفت: سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید در مرحله ساخت قرار دارد و قرار است آبان ماه سال آینده پخش شود.

بازیگر «دارکوب» افزود: «بیگانه ای با من است» یک ملودرام اجتماعی است و روایتی از جا به جایی یک خدمتکار با عروس خانواده است و ماجرا در سال های ابتدایی دهه هفتاد اتفاق می افتد.

به گفته وی،  این سریال به نویسندگی فروغ فروهیده در دو فصل ۳۰ قسمتی ساخته می‌شود و هم‌اکنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

عابدی در پایان گفت: در حال حاضر فقط تمرکزم را روی این سریال گذاشته ام البته پیشنهادهایی شده است که بعد از تصمیم گیری، اطلاعات دقیق آن انعکاس می یابد.

بازیگران سریال «بیگانه ای با من است» شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، ایوب آقاخانی،امیریل ارجمند، مهدی فقیه، سوگل طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهدیه نساج، مهرداد ضیایی و … هستند.

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید در ۳۰ قسمت برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است