تلویزیون را تحریم نکرده‌ام ولی اعتراض دارم/ دلیل کم‌کاری این روزها | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷
فرهاد آئیش در گفتگو با صبا:

تلویزیون را تحریم نکرده‌ام ولی اعتراض دارم/ دلیل کم‌کاری این روزها

فرهاد آئیش درباره علت کم‌ کاری‌ این روزهای خود در تلویزیون می‌گوید.

فرهاد آئیش در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کم کاری‌اش در تلویزیون و موضوع اخیر تحریم تلویزیون که توسط برخی هنرمندان مطرح شده است، گفت: تلویزیون را تحریم نکرده‌ام ولی به بسیاری از ویژگی‌های تلویزیون اعتراض دارم و دلیل کم کاری‌ام تحریم کردن نبوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که پس از سریال «دیوار به دیوار ۲» در سریال دیگری ایفای نقش کرده است یا خیر، عنوان کرد: پس از بازی در سریال «دیوار به دیوار ۲» سریال دیگری بازی نکرده‌ام آن هم به دلایل مختلف که نقش پیشنهاد شده را دوست نداشتم و برایم جذاب نبوده است و یا از لحاظ زمانی با دیگر پروژه‌هایم مداخله داشت است به هرحال در مدیوم‌های دیگر مشغول بوده‌ام.

آئیش در پایان ذکر کرد: هیچ‌گاه در مقام مقایسه آثار تلویزیونی قرار نگرفته‌ام و نمی‌توانم درباره کیفیت سریال‌های تلویزیونی نسبت به قبل حرفی بزنم.

سریال «دیوار به دیوار ۲» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی است که در نوروز ۱۳۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد.

از بازیگران این سریال می‌توان به رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، میترا حجار و علی قربان زاده اشاره کرد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است