ورود عوامل «نفوذ» به دانشگاه عباسپور/ بازیگران ایرلندی آمدند

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، تصویربرداری سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری همچنان ادامه دارد و ضبط صحنه‌های مربوط به سفارت آمریکا در شهرک سینمایی غزالی به پایان رسیده است.
گروه سازنده از روز جمعه 29 آذرماه برای ادامه تصویربرداری راهی دانشگاه عباسپور شدند تا صحنه‌های مربوط به خوابگاه دانشجویان و خانه‌های تیمی را ضبط کنند. در این لوکیشن امین اسکندریان در نقش مهدی که بازیگر نقش اول این مجموعه نیز هست به همراه چند تن از دانشجویان جلوی دوربین هستند.
همچنین تا پنج روز آینده راهی سفارت واقعی آمریکا در خیابان طالقانی می‌شوند و تصویربرداری در آن لوکیشن نیز به مدت چهار روز ادامه دارد و پس از آن گروه عوامل برای تصویربرداری سایت کبکان راهی شمال می‌شوند.
پیش‌بینی می‌شود تصویربرداری «نفوذ» حدود دوماه آینده به پایان برسد و یک ماه از این تصویربرداری با حضور بازیگران خارجی خواهد بود.
همه بازیگران این سریال همچنان مشغول کار هستند و از 19 دی ماه چند بازیگر ایرلندی نیز به گروه اضافه می شوند.
از مراحل فنی تدوین «نفوذ» را روح الله شمقدری برعهده دارد که همزمان با تصویربرداری در حال انجام است. هم چنین جلوه های ویژه کامپیوتری نیز توسط محمد امامی پیگیری می شود.
مجموعه «نفوذ» به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در فصل اول تاریخ انقلاب از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ را در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد و مدیر تصویربرداری این سریال عبد عبدی نسب است.
یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه مرادی، کاوه سماک باشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور، جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از بازیگران خارجی این سریال هستند.
عکس های خبر از محمدمهدی نبی زاده است.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/