لگو این بار با یونیورسال به سینما بر‌می‌گردد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

لگو این بار با یونیورسال به سینما بر‌می‌گردد

با پایان همکاری Lego و برادران‌وارنر، این کمپانی بزرگ اسباب‌بازی قصد دارد یار خود در سینما را عوض کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کمپانی اسباب‌بازی «لگو –Lego» قصد دارد دوباره و این‌بار با یک شریک جدید به سینما بازگردد. بر اساس اخبار منتشر شده از منابع متعدد غیررسمی این کمپانی محبوب دنیای اسباب‌بازی در حال مذاکره با استودیوی فیلمسازی یونیورسال است تا مجموعه‌ای از فیلم‌های جدید با محوریت اسباب‌بازی لگو را روانه پرده‌های سینما کند.

دن لین که پیش از سابقه تهیه چندین فیلم لگو را برای برادران‌وارنر داشته است، تهیه‌کنندگی این پروژه جدید یونیورسال را برعهده خواهد داشت.

لگو از اوایل پاییز و منقضی شدن قراردادش با برادران‌وارنر، در حال بررسی گزینه‌ها و فرصت‌های جدید خود است. همکاری این دو کمپانی در آغاز یک موفقیت‌ تجاری تمام عیار بود. اولین محصول آن‌ها یعنی انیمیشن «فیلم لگو » در سال ۲۰۱۴ منتشر و با استقبال مخاطبان و منتقدان از سبک ظاهری، پیام دلگرم‌کننده و طنز آن مواجه شد و در نهایت فروشی برابر با ۴۶۰ میلیون دلار داشت.

انیمیشن کمدی ابرقهرمانی «فیلم لگو بتمن» اسپین‌افی از فیلم اصلی بود و در سال ۲۰۱۷ اکران شد و خوش درخشید و باعث تمرکز بیشتر برادران‌وارنر بر این همکاری شد، اما فیلم بعدی آن‌ها یعنی «فیلم لگو نینجا»(۲۰۱۷) نتوانست موفقیت‌‌های قبلی آن‌ها را تکرار کند و شکست تجاری «فیلم لگو ۲: بخش دوم»(۲۰۱۹) که دنباله‌ای مستقیم بر قسمت اول محسوب می‌شد باعث شد کمپانی لگو در همکاری خود با برادران‌وارنر بازنگری کند.

منابع خبری می‌گویند بسیاری از استودیوهای فیلمسازی خواهان رابطه با لگو هستند؛ شرکتی که یکی از بزرگترین نام‌های دنیای اسباب‌بازی محسوب می‌شود و در ۲ دهه اخیر با واگذار کردن امتیازات محصولات خود رشدی خیره‌کننده داشته است.

در این میان به نظر می‌رسد یونیورسال بهترین گزینه برای لگو به حساب می‌آید چراکه نامش با یک برند و مجموعه محصولات خاص گره نخورده است. درست بر خلاف رقبایش همچون پارامونت که تولیداتش با محصولات کمپانی اسباب‌بازی Hasbroارتباط تنگاتنگی دارد و یا استودیوی فیلمسازی سونی که امتیاز محصولات «مرد عنکبوتی» را در اختیار دارد. تکلیف ابرکمپانی دیزنی هم که مشخص و عیان است.

سخنگویان دو کمپانی لگو و یونیورسال هنوز درباره این اخبار اظهارنظر و واکنش رسمی نداشته‌اند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است