«چاویک» ما را به دنیای چندوجهی می‌برد/ روایتی از خود | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۲

«چاویک» ما را به دنیای چندوجهی می‌برد/ روایتی از خود

نمایشگاهی گروهی از آثار چاپ‌دستی با نام «چاویک» از جمعه 29 آذز در نگارخانه والی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، از نمایشگاه گروهی چاپ دستی با عنوان «چاویک» به گردآوری الهه مقدمی از جمعه ۲۹ آذر تا سه‌شنبه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۸ در نگارخانه والی برپا می‌شود.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «از ویژگی‌های هنر در عرصه معاصر تنیدگی مدیوم‌های متفاوت برای بروز خلاق آن چیزی است که ویژگی انسان معاصر است.

در این نمایشگاه مدیوم چاپ دستی به هر یک از ما کمک می‌کند که بیشتر به خودِ منشوری‌مان نزدیک شویم و دنیای چند وجهی پیرامونمان را با اختلاط مدیوم‌های متفاوت در آثارمان دیدنی کنیم و هر یک از این آثار به مثابه یک خودنگاره، چندوجهی بودنمان را تایید می‌کند اگر چه عنوان نمایشگاهمان «چاو _( یک )» است.»

هنرمندان این نمایشگاه عبارتند از: سهیلا اینانلو، مریم بخشی‌زاده، سمیرا پورتقی، مرضیه جعفرپور، زهرا حسینی، زهره حسینی، سارا خرامان، محسن خلیلی‌قیدار، مینا رشیدی، ناهید رضی‌پور، مژگان طوسی، صفا کسایی، شیما کیقباد، مهسا مهدیزاده، طیبه نافعی، وهاب یحیی‌زاده.

نمایشگاه «چاویک» از جمعه ۲۹ آذر تا سه‌شنبه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۸ در نگارخانه والی به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است