«از سرنوشت» برای آغاز پخش خود جشن گرفت/ قصه رفاقت‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷
صبا گزارش می دهد؛

«از سرنوشت» برای آغاز پخش خود جشن گرفت/ قصه رفاقت‌ها

مراسم رونمایی از سریال «از سرنوشت» روز چهارشنبه 27 آذرماه با حضور عوامل در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، در آستانه پخش سریال «از سرنوشت» از شبکه دو سیما مراسم رونمایی از این سریال شامگاه چهارشنبه ۲۷ آذر با حضور عوامل، هنرمندان و اهالی رسانه در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.

علیرضا بذرافشان، محمدرضا خردمندان، اکبر تحویلیان، فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، آتش تقی‌پور، پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، دارا حیایی، فاطیما بهارمست، ابوالفضل همراه و… در این رونمایی حضور داشتند.

مراسم رونمایی از سریال با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی آغاز شد و ضمن تبریک پیشاپیش شب یلدا که همزمان با پخش سریال است، آغاز شد. در ابتدا مجری برنامه از سعید رنجبریان رییس فرهنگسرای گلستان دعوت کرد که او ضمن خوشامدگویی گفت: امیدوار هستم سریال «از سرنوشت» بتواند بخشی از ذهن مخاطبان را روشن کند و پربیننده باشد مانند برخی که می‌گویند سریال به قدری پربیننده است که خیابان‌ها را خلوت کند، من هم امیدوارم پخش این سریال به ترافیک شهرمان کمک کند.

سپس محمدرضا خرمندان از اولین تجربه خود در کارگردانی سریال تلویزیونی گفت: برای مقایسه تلویزیون و سینما باید بگویم مانند دو ۱۰۰ متر در برابر دو ماراتن است. سریال ساختن برای من مانند دوی استقامت بود و تجربه‌ای از جنس دیگری به قول برخی که می‌گویند برو سربازی تا مرد شوی. می توانم بگویم که سریال ساختن آدم را مرد می‌کند. ساخت سریال نسبت به فیلم سینمایی کار سخت‌تری است زیرا در روند تولید آن با تعداد افراد و روزهای بیشتری مواجهه هستی اما در کنار همه این‌ها بسیار شیرین است. تجربه قصه گفتن طولانی برای من اولین بار است که اتفاق می‌افتد و امیدوارم که مردم این تجربه را دوست دشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم مجدد به ساخت سریال دارد یا خیر، عنوان کرد: پس از پخش سریال، زمانی که بازخوردها را دریافت کردم اگر موفق عمل کرده باشم، آن وقت تصمیم به ساخت مجدد سریال در تلویزیون می‌گیرم.

این کارگردان جوان تاکید کرد: قصه «از سرنوشت» چند پیوند اصلی دارد اما مهمترین آن که من را به سمت ساختن آن سوق داد و در امتداد «بیست و یک روز بعد» بود، موضوع رفاقت بود.

علیرضا بذرافشان کارگردان فصل دوم سریال «از سرنوشت» نیز ذکر کرد: من در پیدایش «از سرنوشت» نقشی نداشتم، فقط در بخش کوچکی از آن فعالیت داشتم و فصل دوم را ساختم اما این سریال ماحصل تجربه و کار من در این ۲۰ سال است.

وی ادامه داد: اکنون که در جامعه دچار ناخوشی و فشار هستیم، فکر می کنم ساختن کارهایی از این دست که سعی دارد امید را به جامعه تزریق کند ارزش دارد همچنین کاری است که می‌شود به آن افتخار کرد. گروه سازنده «از سرنوشت» تلاش کرد تا در این زمینه موفق عمل کند که اگر این اتفاق بیفتد یک کار پر بیننده در زمستان داریم.

در این بخش برنامه پوریا پورسرخ بازیگر سریال ذکر کرد: گروه سریال «از سرنوشت» یکی از بهترین گروه‌هایی است که تا به حال با آنها کار کرده‌ام. من و دیگر عوامل در زمان کار کمترین استرس مربوط به پروژه را داشتیم و این موضوع برمی‌گردد به پشت صحنه خوبی که چیده شده بود.

وی ادامه داد: «از سرنوشت» سریال موفقی خواهد شد زیرا نسل خوب و جدیدی را به دنیای هنر معرفی می‌کند. کار با دکوپاژ سینمایی ساخته شده و زمانی که سریال پخش خود را شروع کند این موضوع کاملا نمایان است.

دارا حیایی که نخستین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون با این سریال آغاز کرده است، گفت: من کار اول سینمایی‌ام «شعله‌ور» را کار کرده‌ام و سریال اولم «از سرنوشت» را زندگی کرده‌ام و این موضوع نیز یکی دیگر از تفاوت‌های سینما با تلویزیون است که بازیگر در پروژه‌های سریالی زندگی می‌کند.

حیایی ادامه داد: در ابتدا به بازیگری علاقه‌‌مند نبودم اما زمانی که فیلم «شعله‌ور» را بازی کردم همین تشویق‌ها و حس خوب نظرم را به بازیگری تغییر داد.

وی درباره بازی در سریال «از سرنوشت» عنوان کرد: در این سریال نقش جوانی شخصیت «هاشم» را ایفا می‌کنم و در فصل دوم و سوم نیز حضور دارم. در جایگاه تجربه اول که در آن مسئولیت‌های بیشتری داشتم، تجربه‌ای عالی‌ بود و آقایان بذرافشان و خرمندان بیش از اندازه جایگاه کارگردانی تلاش کردند. امیدوارم با پخش سریال بازخوردهای خوبی دریافت کنیم زیرا خوشحالی مردم اولویت ماست حتی اگر نظرات منفی هم دریافت کنیم می‌پذیریم و سعی می‌کنیم در کارهای بعدی دقت کنیم.

راستین عزیزپور بازیگر کودک این سریال گفت: «از سرنوشت» دومین تجربه کاری من با محمدرضا خرمندان است. کار در کنار بزرگان در این سریال برایم لذت بخش بوده و می‌خواهم بازیگری را ادامه دهم.

امیررضا فرامرزی دیگر بازیگر کودک «از سرنوشت» افزود: بازیگری در سینما و تلویزیون را بسیار دوست دارم و می‌خواهم این حرفه را آخر ادامه دهم.

محمدحسین بلوکات گفت: نقش کودکی را بازی می‌کنم که از طبقه ثروتمند جامعه است و کاراکتر پدرم را آقای داریوش سلیمی ایفا می‌کنند. قبل‌تر نیز در سریال‌های «حکایت‌های کمال»، «چرخ فلک»، «محکومین»، فیلم سینمایی «شکلاتی» و… بازی کرده‌ام. به تازگی نیز در فیلم سینمایی «کودک پنجاه ساله» به ایفای نقش پرداخته‌ام.

بلوکات از بازخوردهای مخاطبان نسبت به نقشش در سریال «حکایت‌های کمال» ادامه داد: بازخوردهای خوبی از این سریال دریافت کردم و مردم می‌گفتند توانسته بودی نقش متفاوتی را بازی کنی.

آیسان حداد بازیگر کودک این سریال گفت: در فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی آقای خردمندان حضور داشتم که بسیار کارگردان خوبی هستند. اکنون فیلم سینمایی «خداحاظ دختر شیرازی» را بر پرده سینما دارم و پس از بازی در سریال «از سرنوشت» فیلم کوتاه «تمایل» به کارگردانی شاهین صمدپور را بازی کردم.

در حاشیه رونمایی سریال «از سرنوشت» تیزرهای آن پخش شد و گروهی از بانوان دف زن نیز اجرا کردند.

سریال «از سرنوشت» در سه فصل تولید شده است که به سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی می‌پردازد و محوریت آن امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آرزوها است. فصل اول و سوم آن را محمدرضا خردمندان و فصل دوم را علیرضا بذرافشان کارگردانی کرده‌اند. تهیه‌کنندگی این سریال را اکبر تحویلیان برعهده دارد و روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی فیلمنامه این سریال را نگاشته‌اند.

از بازیگران «از سرنوشت» می توان به پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حبیب دهقان نسب، حسین پاکدل، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، علیرضا استادی، فریبا نادری، مهدی صبایی، دارا حیایی، فاطیما بهارمست و… اشاره کرد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است