مجری مراسم اسکار ۲۰۲۰ همچنان در هاله‌ای از ابهام | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۱
آکادمی هنوز تصمیمی نگرفته است؛

مجری مراسم اسکار ۲۰۲۰ همچنان در هاله‌ای از ابهام

کمتر از دو ماه تا برگزاری نود و دومین دوره اسکار باقی‌مانده است و هنوز خبری از انتخاب مجری این مراسم به گوش نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، تهیه‌کنندگان مراسم جوایز اسکار همچنان در حال بحث و گفتگو هستند که آیا مراسم سال ۲۰۲۰ را نیز همچون دوره گذشته آن بدون مجری برگزار کنند یا خیر.با این حال بنا بر گزارش‌های منابع داخلی، آکادمی علوم و هنرهای سینما و شبکه پخش‌کننده این مراسم یعنی ABC به دنبال راه حلی مصالحه‌آمیز برای این موضوع هستند.

تا این‌جای کار به نظر می‌رسد تهیه‌کنندگان اجرایی این مراسم که در ۹ فوریه برگزار می‌شود به دنبال راهی بینابین میان داشتن یک تک مجری و یا نداشتن آن به طور کلی هستند؛ ایده‌ای که شاید خروجی آن انتخاب گروهی از ستاره‌های صنعت سرگرمی باشد تا وظیفه ایجاد فضای شوخی و خنده و سرپا نگه داشتن این مراسم ۳ ساعته را برای بینندگان جهانی آن، میان خود تقسیم کنند.

مراسم سال ۲۰۱۹ اسکار با تصمیم آکادمی علوم و هنرهای سینما و بعد از کناره‌گیری مجری از پیش تعیین شده آن یعنی کوین هارت بر سر جنجال توئیت‌های قدیمیش درباره همجنس‌گرایی‌، بدون مجری برگزار شد و البته بازخوردهای خوب و قابل قبولی از مخاطبان تلویزیونی گرفت.

هم‌اکنون تنها نزدیک به یک ماه و نیم تا برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۰ باقی‌مانده است و حتی اگر همین الان هم مجری آن انتخاب شود، زمان بسیار کمی برای هماهنگی و آمادگی با سایر تیم برگزاری باقی مانده است. سال گذشته کوین هارت در چهارم دسامبر (۱۳ آذر) به عنوان مجری مراسم انتخاب شد که به تعبیر ناظران بسیار دیروقت بود.

از سوی دیگر برنامه‌های تبلیغی اسکار ۲۰۲۰ آِغاز شده است. شبکه ABC در روزهای چهارشنبه شب خود ویژه برنامه‌ای با عنوان «زنده در برابر تماشگران استودیو» روی آنتن می‌برد که در آن‌‌ها برخی فیلم‌های کلاسیک‌ هالیوود بازسازی شده‌اند و صحنه‌هایی از اسکارهای قدیمی در آن پخش می‌شود.

قبل از سال ۲۰۱۹ آخرین باری که مراسم اسکار بدون مجری برگزار شد دوره ۱۹۸۹ بود. اسکار سال ۲۰۱۹ با داشتن ۳۱ میلیون مخاطب شاهد افزایش تعداد بینندگان خود بود.

آکادمی علوم و هنرهای سینما و شبکه ABC تاکنون از دادن هر گونه توضیح رسمی در این باره خودداری کرده‌اند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است