بازی در کارهای طنز ریسک است/ تجربه متفاوت با «بیگانه‌ای با من است» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۴
شیوا ابراهیمی در گفتگو با صبا:

بازی در کارهای طنز ریسک است/ تجربه متفاوت با «بیگانه‌ای با من است»

بازیگر سریال «بیگانه ای با من است» می‌گوید حضور در این سریال چالش و تجربه متفاوتی را برایش رقم زد.

شیوا ابراهیمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت های خود توضیح داد: از مرداد ماه تصویربرداری سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید آغاز شده و من یک ماه در این سریال بازی کرده ام و تمام شد و دوباره از دی ماه جلوی دوربین این سریال می روم. در سریال احمد معظمی نیز قرار است حضور داشته باشم و به زودی جلوی دوربین می روم که این اولین همکاری من با ایشان است.

وی درباره نقش خود در سریال «بیگانه ای با من است» بیان کرد: زمانی که احمد امینی کارگردان سریال این نقش را به من پیشنهاد داد برایم جالب و عجیب بود چون او من را می شناسد و نقشی متفاوت به من پیشنهاد داد که من تا به حال آن را بازی نکرده ام. بعد از خواندن متن و دورخوانی فهمیدم اتفاقا برای من چالش خوب و تجربه متفاوتی است.

بازیگر «برادر جان» با اشاره به اینکه «بیگانه ای با من است» چهارمین همکاری او با احمد امینی است، عنوان کرد: دومین کار حرفه ای جلوی دوربین من نیز با احمد امینی کلید خورد و از این بابت خوشحالم. همیشه از او یاد گرفتم و معتقدم احمد امینی درس های زیادی برای یاد دادن دارد و به لحاظ اخلاق و وقار فردی بی نظیر است.

ابراهیمی با بیان اینکه فیلمنامه برای انتخاب یک نقش اولویت اول را برایش دارد، گفت: برای من اتفاق افتاده است که یک کارگردان ناشناخته و یا فیلم اولی برای یک نقش با من تماس گرفته که با وجود آنکه او را نمی شناختم اما فیلمنامه من را ترغیب به بازی کرده است، اما اگر فیلمنامه من را ترغیب نکند که متاسفانه در حال حاضر بسیاری از متون ترغیب نمی کند صحبت با کارگردان، رد و بدل کردن اطلاعات و شباهت شیوه کار کردن من با کارگردان از اولویت های بعدی من برای انتخاب یک نقش است.

وی افزود: همچنین اینکه تهیه کننده کار چه کسی است، اهمیت ویژه ای به لحاظ فضایی که برای تولید می سازد و مسایل مالی دارد و بعد حضور پارتنرها برای انتخاب یک نقش مهم است.

بازیگر «بیگانه ای با من است» در پاسخ به این پرسش که چرا به عنوان یک بازیگر بیشتر در کارهایی با فضای جدی حضور داشته است، مطرح کرد: جالب است بدانید که نقش من در سریال «بیگانه ای با من است» شاید چاشنی طنز داشته باشد. اگر بازیگری در یک نقش به گونه ای ظاهر شود که نظر مردم را به خود جلب کند عوامل کار بعدی برای همان نقش به سراغش می روند. البته این مساله درست نیست و این بازیگر است که باید آن را کنترل کند.

ابراهیمی ادامه داد: من هم بازی در کار طنز را دوست دارم و در تئاتر نیز در کار طنز حضور داشتم و بازخورد خوبی گرفته ام اما در تلویزیون در کارهای طنز بازی نکرده ام به این دلیل که ما متاسفانه طنزهای خیلی فوق العاده ای نداریم و متاسفانه اگر بازیگرانی که در سریال های طنز خوب بازی کرده اند برچسب طنز خوردند و برای نقش های دیگر به آنها زنگ نمی زنند و این یک ریسک بزرگ است.

وی در پایان تاکید کرد: برخی از بازیگران حضور در کارهای طنز را دوست دارند و اگر تراژدی، درام و ملودرام بازی کنند همه شوکه می شوند اما این گونه کارها به آنها پیشنهاد نمی شود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است