پخش فیلم «مربای شیرین» از شبکه سحر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱

پخش فیلم «مربای شیرین» از شبکه سحر

فیلم سینمایی «مربای شیرین» ساخته مرضیه برومندجمعه 29 آذرماه از کانال آذری شبکه سحر پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صدا و سیما، فیلم سینمایی «مربای شیرین» به کارگردانی مرضیه برومند بر اساس داستانی با همین نام نوشته هوشنگ مرادی‌کرمانی از کانال آذری شبکه سحر پخش می‌شود.

این فیلم سینمایی که با مدیریت دوبلاژ مهدی حسین‌زاده به زبان آذری پخش خواهد شد، قصه نوجوانی به نام جلال است. او که برای باز کردن در شیشه مربا به مشکل خورده است از مادر، همسایه، دوستان، معلمان و بقال محله کمک می‌گیرد اما تلاش آنها راه به جایی نمی‌برد. در ادامه آنها متوجه می‌شوند که تمامی محصولات آن شرکت همین مشکل را دارند. این معضل به مسئولان کارخانه اطلاع داده می‌شود و آنها با برگزاری مسابقه‌ای با موضوع باز کردن در شیشه مربا به اقدامات فریب کارانه خود ادامه می‌دهند تا اینکه…

لیلا حاتمی، مانی نوری، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، امیرحسین صدیق، ژاله صامتی، سیامک انصاری، ارژنگ امیرفضلی، رامین ناصرنصیر، مریم امیرجلالی، زنده‌یاد ابراهیم آبادی، لیلی رشیدی و علی لک‌پوریان مقابل دوربین داریوش عیاری ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مربای شیرین» جمعه ۲۹ آذرماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران به مدت ۹۶ دقیقه به تهیه‌کنندگی علی گلیج و مهدی کریمی روی آنتن کانال آذری شبکه سحر می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است