دبیرخانه جشنواره «تئاتر فتح خرمشهر» اطلاعیه داد/ اعلام آخرین مهلت ارسال آثار | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۰

دبیرخانه جشنواره «تئاتر فتح خرمشهر» اطلاعیه داد/ اعلام آخرین مهلت ارسال آثار

دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر براساس برنامه‌ریزی اجرایی خود و برای آگاهی بیشتر تمامی هنرمندان شرکت‌کننده در بخش‌های چهارگانه‌اش، اطلاعیه ای را منتشر کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، طبق اطلاعیه دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی «تئاتر فتح خرمشهر»، بر اساس فراخوان، آخرین زمان پذیرش متون بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی روز یکشنبه، ۳۱ شهریور ماه اعلام شده است و تمدید نمی‌شود.

گروه‌های پذیرفته شده در بخش بازخوانی مسابقه نمایش‌های کوتاه و بخش بازخوانی نمایش‌های محیطی و میدانی نیز می‌بایست آثار ضبط شده تصویری خود را تا تاریخ شنبه ۲ شهریور ماه به آدرس دبیرخانه مرکزی واقع در منطقه آزاد اروند ارسال کنند. این تاریخ، آخرین فرصت ارسال آثار در بخش‌های کوتاه، محیطی و میدانی است و قابل تمدید نخواهد بود.

دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی «تئاتر فتح خرمشهر» اعلام کرد که پس از اعلام نتایج بازخوانی متون بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای در تاریخ سه‌شنبه ۲۵ تیر، بازبینی این بخش نیز از نیمه دوم شهریور ماه به صورت حضوری در تهران و استان‌ها انجام خواهد شد.

بیست و دومین جشنواره ملی «تئاتر فتح خرمشهر» به دبیری حمیدرضا آذرنگ، آبان ماه سال ۹۸ به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است