«کوچه های تهران» مطالبات مردم را پیگیری می کند/ سلبریتی ها دعوت نیستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
سیدمحمد هاشمی اصل در گفتگو با صبا:

«کوچه های تهران» مطالبات مردم را پیگیری می کند/ سلبریتی ها دعوت نیستند

«کوچه های تهران» برنامه ای میدانی بر محور مردم و مطالبات آنها است که هر شب در یکی از بوستان های تهران اجرا می شود.

سید محمد هاشمی اصل تهیه کننده «کوچه های تهران» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره این برنامه که از پانزده تیرماه از شبکه پنج سیما روی آنتن رفته است، توضیح داد: «کوچه های تهران» برنامه ای میدانی بر محور مردم و مطالبات آنها است که از هیچ سلبریتی در آن دعوت نمی شود بلکه سلبریتی های برنامه خود مردم هستند.

وی درباره موضوع برنامه بیان کرد: هر شب یکی از موضوعات شهری را که همه روزه مردم با آن درگیر هستند مانند زباله های شهری، سیگار، تاکسی داران، مسئولان فضای سبز و… مطرح می کنیم به عنوان مثال اگر موضوع برنامه حمل و نقل عمومی باشد با کمک گرفتن از مراجع ذی ربط و شناسایی افراد از سه نفری که راننده تاکسی، مکانیک و مسئول تاکسیرانی درگیر این موضوع هستند و یک نفر از خود مردم که در برنامه حضور دارد، دعوت می کنیم که گفتگویی با آنها داشته باشیم.

به گفته هاشمی اصل، برای آنکه همه اقشار مردم بتوانند در برنامه حضور داشته باشند و به همه مناطق سر زده شود، «کوچه های تهران» هر شب به یکی از بوستان های مناطق مختلف تهران می رود و در آنجا برنامه اجرا می شود.

وی درباره بخش های مختف برنامه عنوان کرد: ما به هر منطقه از شهر تهران که برای اجرای برنامه می رویم، سعی می کنیم اماکن گردشگری، افراد شاخص و شهدای آن منطقه را در قالب آیتم هایی به مردم معرفی کنیم. هم چنین در هر برنامه با دعوت از افراد شاخص آن محل از قبیل معتمد محله، کسبه خوب، نخبه های علمی و فرهنگی و خانواده شهدا تجلیل می شود و هدایایی به آنها تعلق می گیرد. هم چنین شخصی در نقش یک مامور پارک به صورت طنز ظاهر می شود و دایم از گروه مجوز اجرا می خواهد.

تهیه کننده «کوچه های تهران» درایان و در پاسخ به اینکه چرا سراغ سلبریتی ها نرفته اند، گفت: با احترام به تمام سلبریتی ها، فکر می کنم برنامه های زیادی با حضور این افراد ساخته شده است و به نظر من حضور سلبریتی ها باعث تکراری شدن برنامه می شود. با اینکه در «کوچه های تهران» هیچ سلبریتی حضور ندارد اما برنامه مخاطب خودش را پیدا کرده است و عده ای نیز برای حضور در برنامه به ما مراجعه می کنند.

«کوچه‌های تهران» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سید محمد هاشمی اصل، اجرای حسن مولایی و مهران رجبی و بازی احمدرضا موسوی عنوان ویژه‌برنامه‌ای با محوریت محله‌های شهر تهران است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن می رود.

سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000