تهران‌گردی در آخرین روزهای پاییز/ برنامه‌های یلدای کانون گردشگری اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۳

تهران‌گردی در آخرین روزهای پاییز/ برنامه‌های یلدای کانون گردشگری اعلام شد

دبیر کانون گردشگری «تهران و ناشناخته های آن»  از اجرای ده‌ها برنامه و تور گردشگری تهران همزمان با روزهای انتهای پاییز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مدیریت روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۶ و فرهنگسرای سرو، رضا عسگری دبیر کانون گردشگری «تهران و ناشناخته های آن»  از فعالیت ده ها برنامه و تور گردشگری تهران همزمان با روزهای انتهای پاییز و شب یلدا ویژه شهروندان قلب پایتخت خبر داد و گفت: ویژه برنامه روزهای انتهای پاییز و شب یلدای این کانون با عنوان «چند کیلومتر آن طرف تر تا بهره مندی از فصل هزار رنگ» ویژه علاقه مندان قلب پایتخت شامل تورهای تفریحی، گردشگری و نشست های تخصصی است.

وی با اشاره به این که در حال حاضرده ها بسته گردشگری آماده ارایه به شهروندان است، بیان کرد: تور گردشگری محله طیب برای بازدید حمام شاه، مدرسه دراویش، خانه تاریخی خاندان رهنما، به همراه تور محله طرشت، محله مولوی، محله ایرانشهر، محله باغ شاطر و دربند، گردشگری رباط کریم، شهریار، کرج، ورامین و مامونیه از جمله این تورهای گردشگری است.

دبیر کانون گردشگری «تهران و ناشناخته های آن» در ادامه یادآور شد: این کانون در زمینه های گردشگری طبیعت، زیارتی، تاریخی، سلامت، ادبی، مشاهیر  و نشست های تخصصی با حضور کارشناسان خبره این حوزه فعالیت می کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات و بهرمندی از برنامه این تورهای گردشگری می توانند به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است