این شب‌ها با «فرانکنشتاین» روی صحنه‌ام/ پایان بازی‌ در سریال «کرگدن» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
بانیپال شومون در گفتگو با صبا:

این شب‌ها با «فرانکنشتاین» روی صحنه‌ام/ پایان بازی‌ در سریال «کرگدن»

بانیپال شومون پس از پایان بازی در سریال «کرگدن» این روزها مشغول بازی در تئاتر «فرانکنشتاین» است.

بانیپال شومون بازیگر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا گفت: به تازگی در سریال «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری بازی کردم که فیلمبرداری فصل دوم این سریال که از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شده بود اواخر آذرماه به پایان رسید.

بازیگر فیلم «غلامرضا تختی» با اشاره به اینکه از هفتم آذر ماه سال جاری با ایمان افشاریان در تئاتر همکاری می کند، بیان کرد: همکاری ما برای نمایش «فرانکنشتاین» است و به نظر من این نمایش نقاط قوت بسیاری دارد که باید با دقت و تامل بیشتر به این نقاط مثبت پرداخته شود.

بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد» با اشاره به اینکه نمایش «فرانکنشتاین» بر اساس رمان نویسنده انگلیسی مری شلی است، تاکید کرد: من واقعا با این نمایش ارتباط برقرار کرده ام و به نظر من مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفته است. این نمایش یک فضای خاص مالیخولیایی‌ دارد و سعی ‌شده روح و جان رمان حفظ شود و کارگردان براساس دغدغه‌هایی که داشته این نمایشنامه را اقتباس کرده است.

بازیگر فیلم «خجالت نکش» خاطرنشان کرد: نمایش «فرانکنشتاین» تا اواسط دی ماه سال جاری در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می رود و همکاری با ایمان افشاریان و پژمان جمشیدی واقعا برایم لذت بخش است.

شومون در پایان خبر داد: در حال مذاکره برای همکاری در چند فیلم هستم که پس از قطعی شدن اطلاعات دقیق آن انعکاس می یابد.

«فرانکنشتاین» روایت دانشمند جاه‌طلبی است که با استفاده از کنار هم قرار دادن تکه‌های بدن مردگان و اعمال نیروی الکتریکی، جانوری زنده به شکل انسان و با ابعاد اندکی بزرگ‌تر از انسان معمولی می‌سازد. موجودی با صورتی مخوف و ترسناک که بر همه جای بدنش رد بخیه‌های ناشی از دوختن به چشم می‌خورد. این موجود تا بدان حد وحشتناک است که همگان حتی خالقش از دست شرارت‌های او فرار می‌کنند. هیولایی که خالقش نیز نمی‌تواند آن را کنترل کند و خود مقهور آن می شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است