مشغول بازی در «هم گناه» هستم/ احتمال توزیع در بهمن ماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۱

مشغول بازی در «هم گناه» هستم/ احتمال توزیع در بهمن ماه

محسن کیایی که این روزها مشغول بازی در سریال «هم گناه» است، می گوید احتمالا این مجموعه بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

محسن کیایی در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره فعالیت‌های جدید خود در عرصه بازیگری عنوان کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «هم گناه» ساخته مصطفی کیایی هستم. در این مجموعه علاوه بر بازی به عنوان نویسنده نیز حضور دارم و علی کوچکی نیز مرا در نگارش سناریو همراهی می‌کند.

وی افزود: این سریال برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و احتمالا بهمن ماه به بازار عرضه خواهد شد. پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی ، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان و… از جمله بازیگرانی هستند که در این کار حضور دارند.

بازیگر «هم گناه» درباره فعالیت‌های خود در سینما نیز بیان کرد: فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی را هم آماده اکران دارم. فکر می‌کنم اولین نمایش این فیلم در سی‌وهشتمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.

کیایی در پایان اظهار کرد: «بی‌صدا حلزون» دیگر فیلم من است که فیلمبرداری آن به پایان رسیده و احتمالا این کار نیز در جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد. این فیلم را بهرنگ دزفولی کارگردانی کرده و در آن با هانیه توسلی، مهران احمدی و پدرام شریفی همبازی هستم.

عکس از مجید حق‌دوست است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است