پخش مستندی با سوژه امنیتی از شبکه مستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۳

پخش مستندی با سوژه امنیتی از شبکه مستند

مستند «قصر قند» با سوژه امنیتی در برنامه «به اضافه مستند» از شبکه مستند پخش و بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «قصر قند» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه برگزار خواهد شد و مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی «قصر قند» خواهند پرداخت.

«قصر قند» مستندی با سوژه امنیتی است و روایت عملیات ضدتروریستی علیه «جلیل قنبرزهی» یکی از باسابقه‌ترین اشرار شرق ایران و سرکرده گروهک انصارالفرقان را به تصویر می‌کشد که با هلاکت او و معاونانش به پایان می‌رسد. قنبرزهی در کارنامه جنایات خود اقداماتی بی‌سابقه داشته و نیروهای امنیتی بیش از ۲۵ سال به دنبال او بودند.

محسن اسلام‌زاده در این مستند به سراغ مساله تروریسم در شرق کشور رفته و با گروهی از نیروهای امنیتی همراه شده است که مترصد دستگیری یک تروریست هستند. تیم مستند، جلیل قنبرزهی سرکرده گروهکی به نام انصار الفرقان است.

مستند «قصر قند» و نشست کارشناسی بعد از آن در برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۲۶ آذر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۷ آذر ساعت ۹ و جمعه ۲۹ آذر ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی درباره موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است