رمان «اتاق تاریک» به چاپ چهارم رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸

رمان «اتاق تاریک» به چاپ چهارم رسید

کتاب «اتاق تاريك» از مجموعه «رمان نوجوان امروز» نوشته محمد بكايی برای نوبت چهارم از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «اتاق تاریک» از مجموعه «رمان نوجوان امروز» نوشته محمد بکایی برای نوبت چهارم از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

این کتاب با محوریت دفاع مقدس و بیان خاطرات جنگ تحمیلی هشت‌ساله عراق علیه ایران از نگاهی دیگر است و برای نوجوانان ۱۵ سال و بالاتر منتشر شده است.

در بخشی از این رمان می‌خوانیم: «نمی‌دانم این فقط فکرهایی است که من با خودم کرده‌ام و مطمئن نیستم که درست باشد، این قاعده، ولی وقتی که یک مجتهدی می‌آید و می‌گوید که راه درست این است، بعضی‌ها با این حرف به حالی می‌افتند که نمی‌توانند دیگر راحت‌ بنشینند و تماشا کنند، من درست یادم نمی‌آید همه این شعر را ولی یادم هست که مال حافظ است که «بی‌ پیر مرو به خرابات» فرق جنگ ما با باقی جنگ‌ها این رابطه است که همین آدم‌ها با این فکر می‌آیند و زیر آتش توپخانه و خمپاره و دوشکا قرار می‌گیرند…»

رمان «اتاق تاریک» برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ منتشر شد و شمارگان آن با احتساب ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه در چاپ چهارم در مجموع به ۲۳ هزار نسخه رسیده است.

این کتاب با قطع رقعی در ۱۸۰ صفحه با قیمت ۱۶هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه شهر کتاب عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است