آثار برگزیده بخش علمی جشنواره قصه گویی در قالب پوستر به نمایش درمی آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲
مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری خبر داد:

آثار برگزیده بخش علمی جشنواره قصه گویی در قالب پوستر به نمایش درمی آید

آثار برگزیده بخش علمی جشنواره بین المللی قصه گویی در قالب پوستر به نمایش درمی آید.

به گزارش خبرگزاری صبا، نمایشگاه آثار برگزیده بخش علمی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با نمایش ۸ اثر برگزیده از بین مقالات علمی و پژوهشی درقالب پوستر برگزار می شود.

نسرین سجادیان مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه گفت: در نظر داریم از ۲۵ تا ۳۰ آذرماه نمایشگاهی از ۸ اثر برگزیده از بین مقالات علمی و پژوهشی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در قالب پوستر برگزار کنیم.

وی افزود: علاوه بر برگزیدگان بخش علمی، فعالیت های پژوهشی همه اعضای کانون که در جشنواره هفته پژوهش شرکت کرده اند هم در کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می شود.

سجادیان یادآور شد: همزمان با فراخوان بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، فراخوان شرکت در جشنواره بخش علمی نیز داده شد. بر اساس محورهایی که در این دو فراخوان علمی اعلام شده بود، اولیای تربیتی، دانشجویان، اعضای کانون و علاقه مندان امکان ارائه آثارشان را داشتند.

به گفته مدیرکل آموزش و پژوهش کانون، ۱۷۵ اثر در مرحله اول از بخش علمی جشنواره قصه گویی به دبیرخانه ارسال شده که از بین این آثار ۱۱۴ عنوان مقاله داوری شد. پس از بررسی‌ از سوی هیات داوران، ۵۵ مقاله به مرحله دوم راه یافت. در مرحله نیمه نهایی نیز از این تعداد هشت عنوان مقاله انتخاب و در نهایت ۴ اثر برگزیده شد که از این میان دو عنوان مقاله مقام سوم را کسب کرد.

مرحله نهایی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذرماه در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است