مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی منصوب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۵

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی منصوب شد

علی دارابی در نشست مدیران صداوسیمای استان مرکزی از تلاش برای جذب نیروهای فنی و تولیدی در شبکه آفتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما در نشست شورای مدیران صداوسیمای استان مرکزی که با حضور  امیرهوشنگ آذردشتی مدیرکل سابق استان، داریوش دبیقی مدیرکل جدید و جمعی از معاونان و مدیران این مرکزی تشکیل شد، بیان کرد: استان مرکزی مهد مفاخر است و ۲۷ درصد از مفاخر و مشاهیر کشور از این استان پای به عرصه تمدن این کشور گذاشته اند که سرآمد این مفاخر امام خمینی (ره) است، بزرگ مردی که از شهر خمین چشم به جهان گشود تحول عظیمی در تاریخ و تمدن ایران به وجود آورد.

وی جایگاه استان مرکزی را در کشور مهم ارزیابی کرد و افزود: این استان دارای ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی، هنری، سیاحتی و زیارتی، صنعتی، کشاورزی و دامپروری است و می بایست با استفاده از توان برنامه‌سازان این مرکز و ساخت برنامه ها، سریال ها و مستندها فاخر و جذاب استان امام خمینی (ره) در کشور و دنیا بهتر معرفی شود.

دارابی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: استان مرکزی در حوادث اخیر استانی آرام بود و این آرامش نشان از سطح بالای فرهنگ، دانش و صبوری مردم این استان دارد و جا دارد که مدیران رسانه هم به موقع صدای مردم را بشنوند و زبان مردم باشند و در کنار انعکاس خدمات مسئولان مشکلات مردم را هم مطرح کنند و این تعامل باید دو جانبه باشد.

وی همچنین به مساله مناسک سازی اشاره و عنوان کرد: انتظار داریم مانند سایر استان ها که در بحث مناسک سازی موفق بودند در استان مرکزی هم در ماه های محرم و صفر و حتی اعیاد بتوانیم یکی از مراسم این استان را پوشش داده و به کشور معرفی کنیم.

معاون امور استان‌های صداوسیما همچنین به میثاقنامه ۴۵ بندی ستاد امور استان ها با مدیران کل مراکز اشاره کرد و گفت: در این میثاق نامه بر گسترش فضای مودت و همدلی، ارتقای جایگاه مرکز استان نسبت به قبل، شبکه محوری، افزایش تعامل مرکز با سایر دستگاه ها، حفظ استقلال در مرکز و فرماندهی آنتن در بخش‌های مختلف نظارتی و در دسترس بودن مدیران کل تاکید دارد.

دارابی همچنین با تجلیل از  امیر هوشنگ آذردشتی برای خدمات و فعالیت ۲۵ ماهه در مرکز اراک اظهار امیدواری کرد که از ظرفیت های علمی و تجربیات او در ستاد بعد از بازنشستگی استفاده شود و برای داریوش دبیقی مدیرکل جدید صداوسیمای استان مرکزی هم آرزوی توفیق و موفقیت در کارها کرد و گفت: انتظار داریم با استفاده از تجربه ها و تلاش‌های مدیران و کارکنان شبکه آفتاب جایگاه استان مرکزی در بین مراکز استان‌ها نسبت به قبل ارتقا پیدا کند.

وی در پایان  از آمادگی ستاد امور استان‌ها برای رفع مشکلات نیروی انسانی در بخش های مختلف شبکه آفتاب خبر داد و مطرح کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت دانشکده صداوسیما و مجوزهای جذب نیرو، نیروهای فنی و تولیدی شبکه آفتاب را افزایش دهیم و کمبود نیرو را جبران کنیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است